Gå til innhold

Når passer det å flytte sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest flatbanker
Skrevet

Det kan jo passe godt når dere føler for det. Men dere kan føle for det og det kan samtidig være for tidlig. Det siste er vel som regel tilfelle hvis dere ikke kjenner hverandre så godt. Lykke til med eventuelt samboerskap.

Skrevet

Det varierer veldig fra forhold til forhold. Noen flytter sammen svært tidlig og har suksessfulle forhold. Andre venter i "evigheter" og slår allikevel opp når de deler bosted.

Man får bare ta det som det kommer.

Skrevet

Jeg syns man iallefall bør ha vært sammen i et halvt år, men det er ikke sikkert jeg sier det samme om 10-20 år...

Selv har jeg ikke samboer enda, og når jeg får det, har vi vært sammen i over 5 år. Og det passer for oss. Tror det er veldig individuelt når det passer for forskjellige mennesker, men generelt er jeg skeptisk til et par som flytter sammen mens de er stormende forelsket.

Skrevet

Flytter sammen gjør man når man føler for det.

Vi traff hverandre, var sammen i 4 dager, så _langt_ fra hverandre i 1 1/2 mnd med bare brev og telefonkontakt og etter dette flyttet vi sammen. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...