Gå til innhold

Menn og interesse for venninner.

Anbefalte innlegg

Gjest turn off
Skrevet

Har hatt litt til og fra kontakt det siste året med en mann.

Av forskjellige grunner har forholdene ikke vært lagt til rette pr. i dag for å utvikle dette til noe mer.

Jeg innrømmer at jeg har hatt litt følelser for han og spenningen har vært der hele tiden.

Vi har tatt kontakt i perioder via SMS, og telefon.

Det siste er at jeg ringte han på en fest, og jeg lot min venninne snakke med han.

En uke senere tok han kontakt igjen,og lurte på om jeg ville ringe han.

Det gikk to dager og en ny melding kom:

Har du forresten tlf.nummeret til venninna di?

Så til saken, hvordan hadde dere reagert på dette?

Jeg har levd i 35 år,og har en del erfaring.

Har brent med tidligere på dette med å presentere venninner for x er og tidligere kontakter.

Har skjønt at hverken venninner eller menn skyr noen ting når det gjelder å stifte kontakter .

Hva svarer jeg han på dette?

Ville bare si at jeg har vært interressert i han en stund, men etter dette slaget i ansiktet,er det virkelig "turn off"

Fikk i allefall et svar på hvilken type dette er.

Det hadde vært morsomt ¨høre hvordan andre hadde reagert,og om de er like skeptiske som meg til denne type oppførsel.

Skrevet

Hvis det ikke er noe forhold mellom dere så står han jo forsåvidt fritt til å kontakte hvem han vil. Vet ikke hvorfor det ikke er noe forhold mellom dere - om det står på deg eller han eller begge. Hvis det er du som holder igjen så må du jo forvente at han prøver å finne noen andre.

Hvis det er han som holder igjen så er han jo tydeligvis ikke nok interessert i deg.

Nå vet du jo forsåvidt ikke hvorfor han vil ha tlf. nr til venninnen din heller ?

Hvis det er en mann du skulle ha et forhold til så må du jo kunne introdusere han for venninner uten at han kaster seg over dem. Så kanskje han ikke er noe å satse på for deg.

Gjest turn off
Skrevet

Hvis det ikke er noe forhold mellom dere så står han jo forsåvidt fritt til å kontakte hvem han vil. Vet ikke hvorfor det ikke er noe forhold mellom dere - om det står på deg eller han eller begge. Hvis det er du som holder igjen så må du jo forvente at han prøver å finne noen andre.

Hvis det er han som holder igjen så er han jo tydeligvis ikke nok interessert i deg.

Nå vet du jo forsåvidt ikke hvorfor han vil ha tlf. nr til venninnen din heller ?

Hvis det er en mann du skulle ha et forhold til så må du jo kunne introdusere han for venninner uten at han kaster seg over dem. Så kanskje han ikke er noe å satse på for deg.

Han står helt fritt til å ta kontakt med hvem han vil.

MEN, det kan da vel ikke være så håpløst å finne seg dame, at han er nødt å gå gjennom meg, for å evnt. satse på min venninne?

Det er meg det står på om det ikke kan bli noe mer..av forskjellige grunner .

Det vil ikke dermed si at det ikke kunne blitt noe senere.

Han har heldigvis ikke tlf.nr til min venninne,og han får det heller aldri.

Skal han treffe henne, for han bare håpe på at han treffer henne tilfeldigvis en gang på egen hånd.

Gjør han det, skal ikke jeg bry meg.

Gjest turn off
Skrevet

Av hvilken annen grunn enn den ene, skulle han ville ha tlf. nummeret hennes?

Har ikke tenkt alternative grunner overhodet.

Da er man passe naiv.

Gjest haifa
Skrevet

Av hvilken annen grunn enn den ene, skulle han ville ha tlf. nummeret hennes?

Har ikke tenkt alternative grunner overhodet.

Da er man passe naiv.

For å finne mer ut om ting ang deg...?

Forøvrig syns jeg ikke du umiddelbart skal la dine tidligere gode tanker om mannen bli knust bare fordi han spør etter hennes nr. Selvsagt hadde min interesse også dalt men det KAn være forskjellige grunner til at han vil ha det nr. Og jeg syns ikke det er fryktelig naivt å lure på det...

Men off course, veldig positivt var det jo ikke, dette. Hva har forrresten venninna di sagt til ham? Hørte du samtalen? Det kunne jo være hun oppfodret ham til å ringe henne...? eller noe...

uansett, kjip situasjon. Lykke til

Skrevet

*Grrrrr*

Jeg hadde bare sluttet å ha kontakt med han, så skjønner han kanskje etterhvert hva du føler.

Kvinnelige røyksignaler som enhver mann må kunne tolke, vet du... *s*

Gjest turn off
Skrevet

For å finne mer ut om ting ang deg...?

Forøvrig syns jeg ikke du umiddelbart skal la dine tidligere gode tanker om mannen bli knust bare fordi han spør etter hennes nr. Selvsagt hadde min interesse også dalt men det KAn være forskjellige grunner til at han vil ha det nr. Og jeg syns ikke det er fryktelig naivt å lure på det...

Men off course, veldig positivt var det jo ikke, dette. Hva har forrresten venninna di sagt til ham? Hørte du samtalen? Det kunne jo være hun oppfodret ham til å ringe henne...? eller noe...

uansett, kjip situasjon. Lykke til

Venninna mi snakket ca .et halvt minutt med han, og i løpet av samtalen kom det frem at hun var svært opptatt av å slå seg til ro..

Men hun hadde nok ikke i tankene at han var en potensiell partner.

Etter samtalen med henne ville han vite hvordan hun så ut...

Det kan vel ikke være så aktuelt hvis hensikten var å finne ut mer om meg...

Gjest haifa
Skrevet

Venninna mi snakket ca .et halvt minutt med han, og i løpet av samtalen kom det frem at hun var svært opptatt av å slå seg til ro..

Men hun hadde nok ikke i tankene at han var en potensiell partner.

Etter samtalen med henne ville han vite hvordan hun så ut...

Det kan vel ikke være så aktuelt hvis hensikten var å finne ut mer om meg...

Ok, du har jo i grunnen svaret selv, da? Så det er kanskje liten vits i å spørre oss...?

Når du nå forteller om samtalen, ja, da tenker jeg : Glem fyren. Han virker svært umoden.

Lykke til videre.

Good Golly!
Skrevet

Kvinner har altfor lett for å antyde noe og komme opp med konklusjoner.

SPØR HAM om hvorfor han ville ha telefonnummeret, og også hva han vil med det. Hvis han er interessert i henne, bare si hvor dårlig gjort ovenfor deg det er å spørre om en annens jente telefonnummer.

Si det til ham direkte! Gutter forstår ikke hinting og antydninger.

petter smart
Skrevet

Du har avvist han over lengre tid (av "diverse"? grunner) og så tåler du ikke at han prøver seg på andre?

Forventer du at alle menn skal vente på deg, i tilfelle du finner det for godt å prøve noe med dem?

Du har nok ventet for lenge og han har gått videre. Fint for han.

Gjest Kvinne selv, men enig med golly
Skrevet

Kvinner har altfor lett for å antyde noe og komme opp med konklusjoner.

SPØR HAM om hvorfor han ville ha telefonnummeret, og også hva han vil med det. Hvis han er interessert i henne, bare si hvor dårlig gjort ovenfor deg det er å spørre om en annens jente telefonnummer.

Si det til ham direkte! Gutter forstår ikke hinting og antydninger.

Enig med Good Golly! Kunne ikke skrevet det bedre selv.

Hvis du virkelig er 35 og har like mye erfaringer som du sier du har, er det ikke rart at du ikke har klart å fått et forhold til å fungere.

Kanskje er det ikke de det er noe feil med. Det er deg og dine holdninger som må forandres. Du virker som ei usikker tenåringsjente med null selvtillit!!

Skrevet

Han står helt fritt til å ta kontakt med hvem han vil.

MEN, det kan da vel ikke være så håpløst å finne seg dame, at han er nødt å gå gjennom meg, for å evnt. satse på min venninne?

Det er meg det står på om det ikke kan bli noe mer..av forskjellige grunner .

Det vil ikke dermed si at det ikke kunne blitt noe senere.

Han har heldigvis ikke tlf.nr til min venninne,og han får det heller aldri.

Skal han treffe henne, for han bare håpe på at han treffer henne tilfeldigvis en gang på egen hånd.

Gjør han det, skal ikke jeg bry meg.

Som du selv sier så er det helt greit at han prøver å finne seg en annen når du sier nei. Er jo litt barnslig av deg å ikke gi tlf.nr. til venninnen din, synes jeg da.

Så får jo evnt. hun vise hvor god venninne hun er ved å ikke ta opp kontakten med han. Men hvis det aldri har vært noe mellom dere og du sier nei - så hvorfor ikke egentlig.

Har du snakket med henne da om hun evnt. er interessert i han?

Gjest enkelt og greit
Skrevet

Når man er så dum å la en venninne ringe, så er menn faktisk så dumme at de tror det er venninnen som er interessert, så enkelt er det!

Gjest turn off
Skrevet

Enig med Good Golly! Kunne ikke skrevet det bedre selv.

Hvis du virkelig er 35 og har like mye erfaringer som du sier du har, er det ikke rart at du ikke har klart å fått et forhold til å fungere.

Kanskje er det ikke de det er noe feil med. Det er deg og dine holdninger som må forandres. Du virker som ei usikker tenåringsjente med null selvtillit!!

Du har vel egentlig ikke nok grunnlag til å uttale deg om mine forhold.

Siden jeg her ikke har gått inn på årsaken til at det ikke har blitt noe mellom oss.

Det er egentlig uvesentlig .

Det jeg var ute etter er hvordan andre oppfatter en slik måte å gå frem på som han har gjort.

Hele poenget er vel at jeg har hatt følelser for mannen, og at det som sagt er grunner til at jeg ikke kan gå noe lengre.

Det er ikke jeg som er vanskelig..

Når det først har oppstått følelser på et ikke vennskapelig plan, er det kanskje ikke så lurt å legge opp til å se han sammen med min beste venninne?For det kan skje..

Jeg trenger vel ikke hjelpe han med å finne dame.Det må han vel klare på egen hånd .

Og jeg har sagt det til han med klare ord at jeg selvsagt ikke gir han tlf. nummeret.

Menn er vel ikke så dumme at de ikke skjønner grunnen til det?

Gjest turn off
Skrevet

Når man er så dum å la en venninne ringe, så er menn faktisk så dumme at de tror det er venninnen som er interessert, så enkelt er det!

Det var ikke hun som ringte, hun fikk snakke med han i et halvt minutt.

Ingen skade har heller skjedd, for han har jo ikke tlf. nummeret.

Hadde jeg gitt han det, ville jeg vært dum etter min mening.

Gjest turn off
Skrevet

Du har avvist han over lengre tid (av "diverse"? grunner) og så tåler du ikke at han prøver seg på andre?

Forventer du at alle menn skal vente på deg, i tilfelle du finner det for godt å prøve noe med dem?

Du har nok ventet for lenge og han har gått videre. Fint for han.

Jeg tåler at han finner andre.Så absolutt.

Men hvorfor hjelpe han med å formidle kontakt til min beste venninne?Jeg kunne jo risikert å miste en venninne ..

Hvor mange damer finnes det her i verden?

petter smart
Skrevet

Jeg tåler at han finner andre.Så absolutt.

Men hvorfor hjelpe han med å formidle kontakt til min beste venninne?Jeg kunne jo risikert å miste en venninne ..

Hvor mange damer finnes det her i verden?

Når en er interessert i en dame er det kun en dame i verden. Det hjelper lite om det fins masse andre damer dersom han er interesser i din venninne.

Du kan enten være barnslig og prøve å hindre kontakt mellom dem, eller ønske dem lykke til. Ble du misunnelig på din venninne?

Gjest turn off
Skrevet

Som du selv sier så er det helt greit at han prøver å finne seg en annen når du sier nei. Er jo litt barnslig av deg å ikke gi tlf.nr. til venninnen din, synes jeg da.

Så får jo evnt. hun vise hvor god venninne hun er ved å ikke ta opp kontakten med han. Men hvis det aldri har vært noe mellom dere og du sier nei - så hvorfor ikke egentlig.

Har du snakket med henne da om hun evnt. er interessert i han?

Jeg har ikke noe behov for å teste ut venninnen min .

Og det har vært nok mellom oss, til at jeg ikke ønsker å treffe han hver gang jeg besøker min venninne.

Jeg skjønner at dette kan misforstås siden jeg ikke lagt ut om grunnen til at det ikke kunne bli noe mer.

Så det er vel egentlig ikke noen hensikt å diskutere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...