Gjest turn off Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Når en er interessert i en dame er det kun en dame i verden. Det hjelper lite om det fins masse andre damer dersom han er interesser i din venninne. Du kan enten være barnslig og prøve å hindre kontakt mellom dem, eller ønske dem lykke til. Ble du misunnelig på din venninne? Hvordan i all verden kan man bli interessert i en person som man har snakket med i et halvt minutt over tlf.?Og som man ikke vet noe som helst om ellers? Noe mer må det vel være. Jeg tror på forelskelse ved første blikk,men et sted går vel grensen. Dette kaller jeg et desperat forsøk på å få noen i det hele tatt. 0 Siter
Gjest turn off Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Når en er interessert i en dame er det kun en dame i verden. Det hjelper lite om det fins masse andre damer dersom han er interesser i din venninne. Du kan enten være barnslig og prøve å hindre kontakt mellom dem, eller ønske dem lykke til. Ble du misunnelig på din venninne? Hvilken plikt har jeg til å opplyse han om mine venninners tlf .nummer? Vil det si at jeg forsøker å hindre han i å finne lykken fordi jeg ikke ønsker han lykke til med henne? Jeg lærer bare mer og mer om hvilken planet menn lever på. 0 Siter
petter smart Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Hvilken plikt har jeg til å opplyse han om mine venninners tlf .nummer? Vil det si at jeg forsøker å hindre han i å finne lykken fordi jeg ikke ønsker han lykke til med henne? Jeg lærer bare mer og mer om hvilken planet menn lever på. Det er ikke opp til deg å vurdere hans seriøsitet eller om han har grunn til å være interessert. Hvorfor skulle du ikke gi han nr? Det måtte jo være for å være smålig og hevne deg. Er det det du mener med å være moden så lykke til. Du vet jo aldri, dette kan bli noe. Hvorfor skal du ta avgjørelsen for andre? 0 Siter
Gjest turn off Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Det er ikke opp til deg å vurdere hans seriøsitet eller om han har grunn til å være interessert. Hvorfor skulle du ikke gi han nr? Det måtte jo være for å være smålig og hevne deg. Er det det du mener med å være moden så lykke til. Du vet jo aldri, dette kan bli noe. Hvorfor skal du ta avgjørelsen for andre? Hvis du Petter smart hadde hatt følelser for en dame over lengre tid. Og ja av Diverse grunner har det ikke utviklet seg til noe mer, men du så likevel mulighetene i fremtiden. Disse diverse grunnenen kan være mange. Hadde du uten videre formidlet kontakt med den dama til din beste venn,eller droppet det? 0 Siter
Gjest turn off Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Det er ikke opp til deg å vurdere hans seriøsitet eller om han har grunn til å være interessert. Hvorfor skulle du ikke gi han nr? Det måtte jo være for å være smålig og hevne deg. Er det det du mener med å være moden så lykke til. Du vet jo aldri, dette kan bli noe. Hvorfor skal du ta avgjørelsen for andre? Det er ikke opp til meg å vurdere hans seriøsitet og interesse,helt enig. Men det er da opp til meg om jeg vil komme med opplysninger til han. Hvis han ble så forelsket i løpet av denne lille samtalen, hvorfor spurte han ikke henne selv? 0 Siter
petter smart Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Hvis du Petter smart hadde hatt følelser for en dame over lengre tid. Og ja av Diverse grunner har det ikke utviklet seg til noe mer, men du så likevel mulighetene i fremtiden. Disse diverse grunnenen kan være mange. Hadde du uten videre formidlet kontakt med den dama til din beste venn,eller droppet det? Jeg antar at det var du som gjorde at det ikke utviklet seg. Jeg hadde nok heller ikke vært overlykkelig, selv om jeg faktisk har gjort noe lignende. (men det var da min kompis som spurte om hennes nr). Men å nekte dette er jo smålig og hevngjerrig. Han virker ikke så interessert i deg lenger, noe som ikke er så rart siden han har gått på gress i et år. Han ønsker å komme videre i livet, du ønsker at han fortsatt skal gå på gress for deg. Det blir veldig egoistisk. Grunnene til at han ikke ba om nr kan være mange, kanskje ble han fascinert av henne mer i ettertid, slik at det ikke var kjærlighet ved første "blikk". Men hvorfor gruble på det, det får bli opp til din venninne å vurdere om hun vil ta det videre. Er hun en god venninne så nekter du henne ikke det. 0 Siter
petter smart Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Det var ikke hun som ringte, hun fikk snakke med han i et halvt minutt. Ingen skade har heller skjedd, for han har jo ikke tlf. nummeret. Hadde jeg gitt han det, ville jeg vært dum etter min mening. Ingen skade skjedd? Må nesten le av deg. Tror du at du klarer å kapre han med slik oppførsel? Ved å hindre kontakt med andre damer. 0 Siter
Gjest turn off Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Ingen skade skjedd? Må nesten le av deg. Tror du at du klarer å kapre han med slik oppførsel? Ved å hindre kontakt med andre damer. Du har misforstått du. Jeg er ikke interessert i å kapre han, da hadde jeg gjort det for lenge siden. Jeg har ingen mulighet til å hindre han i å skaffe seg andre damer. Han har jo hatt mange damer i løpet av året,uten at jeg har vært spesielt plaget av det. Når det først har vist seg at han ikke lenger er interresert, vil jeg selvfølgelig legge han bak meg for godt.Da er ikke det å involvere han med min vennekrets,den rette måten å glemme han på. Hvis jeg skal legge han bak meg, hvorfor komme inn i mitt miljø? Jeg stikker jo ikke kjepper i mine egne jul.. Men du er vel av den veldedighetstypen, som unner alle andre godt på din egen bekostning,tviler litt på det.. Poenget er at jeg nå vil bli ferdig med han, siden det nå viser seg at han ikke vil vente på meg noe lenger. En annen ulempe for meg, ved at de to får kontakt, er at alt som ikke er sagt om meg,alt han ikke vet om meg og mitt liv,er noe som like gjerne kan være uvist for hans vedkommende. Regner med at ved å få kontakt med mine venner ,er det ikke mye som forblir hemmelig lenger. Jeg synest ikke synd på han ,og jeg har ingen grunn til å hevne meg på han. Vil bare ikke lage det mer komplsert enn det det allerede er. Hvis noen er så forelsket og betatt og opptatt av å finne en livsledsager, bør de vel klare dette på egen hånd uten min hjelp. Noen må ha det inn med teskje. 0 Siter
Gjest turn off Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Jeg antar at det var du som gjorde at det ikke utviklet seg. Jeg hadde nok heller ikke vært overlykkelig, selv om jeg faktisk har gjort noe lignende. (men det var da min kompis som spurte om hennes nr). Men å nekte dette er jo smålig og hevngjerrig. Han virker ikke så interessert i deg lenger, noe som ikke er så rart siden han har gått på gress i et år. Han ønsker å komme videre i livet, du ønsker at han fortsatt skal gå på gress for deg. Det blir veldig egoistisk. Grunnene til at han ikke ba om nr kan være mange, kanskje ble han fascinert av henne mer i ettertid, slik at det ikke var kjærlighet ved første "blikk". Men hvorfor gruble på det, det får bli opp til din venninne å vurdere om hun vil ta det videre. Er hun en god venninne så nekter du henne ikke det. Ja du får tro på sjebnen, kanskje de er ment for hverandre? Da håper jeg de greier å møtes ved en passende annledning uten min hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.