Gå til innhold

Flørt for en helg bare...?

Anbefalte innlegg

Gjest Piona
Skrevet

Har vært på tur i helgen, men haug av mennesker (ukjente og kjente) langt oppå Hardangervidda. Skikkelig friluftstur.

Der ble jeg raskt kjent med han jeg anså som den kjekkeste mannen der oppe, og vi fant fort tonen. Han kom hele tiden og satte seg ved siden av meg, og sparket borti meg ofte for å tulle, og en kveld hoppet han tilogmed på meg for å leke-sloss. Kan ikke si annet enn at det var flørt i luften. Han dro meg tilogmed ned på fanget hans en gang. Dvs han sparket ben på meg, slik at jeg var nødt til å ramle over ham.

Ok, saken er den at vi snakket mye og fant en god tone. Men det var det. Jeg sitter igjen nå etter turen og lurer på om vi noengang ses igjen? Vi bor i samme by, men jeg har hverken etternavn eller adresse. Ei heller hadde jeg tatt kontakt tror jeg. Søre heller!

Vet at det ikke er noe fornuftig svar på dette, men jeg fikk iallefall ut litt frustrasjon! Grrr....

Gjest trøste og bære
Skrevet

En mann som sparker og spenner ben hadde jeg vært skeptisk til

=:o

Skrevet

Virker som en mann med ganske høy fjortisgrad?

På ungdomsskolen driver gutta slik... fordi de mangler "kodene", men er proppfulle av gryende testosteron...

Gjest Piona
Skrevet

En mann som sparker og spenner ben hadde jeg vært skeptisk til

=:o

....Nå lo jeg! Mulig jeg har svartmalt denne fyren en smule. For joda, jeg syns også hans fremgangsmåte var en smule barnslig, men hos enkelte jenter slår denne taktikken an vet du. Dessuten var denne "sparkingen" (dvs dunke borti mitt ben for å kommentere noe når vi satt rundt bålet om kvelden) og "slossingen" noe som ble gjort en kveld der alt var veldig humor, og det ble "lekt" en hel del.

Når alt det er sagt, så må det vel også sies at mannen er 35 år og lege. Vi hadde dype samtaler om livet og diverse, så barnlsig vil jeg vel ikke kalle ham...Men leken? Ja! Og det slo an hos meg. Men det trenger jo ikke gjøre det hos deg?! ;-)

Skepsis ser jeg overhode ingen grunn til.

Mvh

Gjest Piona
Skrevet

Virker som en mann med ganske høy fjortisgrad?

På ungdomsskolen driver gutta slik... fordi de mangler "kodene", men er proppfulle av gryende testosteron...

Det var en typisk fjortis-kveld for mange av oss....og det slo an hos meg. Så er det sagt! :-)

Skrevet

....Nå lo jeg! Mulig jeg har svartmalt denne fyren en smule. For joda, jeg syns også hans fremgangsmåte var en smule barnslig, men hos enkelte jenter slår denne taktikken an vet du. Dessuten var denne "sparkingen" (dvs dunke borti mitt ben for å kommentere noe når vi satt rundt bålet om kvelden) og "slossingen" noe som ble gjort en kveld der alt var veldig humor, og det ble "lekt" en hel del.

Når alt det er sagt, så må det vel også sies at mannen er 35 år og lege. Vi hadde dype samtaler om livet og diverse, så barnlsig vil jeg vel ikke kalle ham...Men leken? Ja! Og det slo an hos meg. Men det trenger jo ikke gjøre det hos deg?! ;-)

Mvh

Hvis han er lege kan det da ikke være så vanskelig å få tak i ham?

Bare å sjekke de ulike legekontorene osv rundt der han bor.

Så bestiller du en GU!!

Neida. Noen av de andre kjenner han sikkert, så du får spørre de.

Good Golly!
Skrevet

Han kom hele tiden og satte seg ved siden av meg, og sparket borti meg ofte for å tulle, og en kveld hoppet han tilogmed på meg for å leke-sloss. Kan ikke si annet enn at det var flørt i luften. Han dro meg tilogmed ned på fanget hans en gang. Dvs han sparket ben på meg, slik at jeg var nødt til å ramle over ham.

Hehe - høres ut som en skikkelig gentleman...

Er ikke så godt vant det du? Eller?

Gjest Turi Malla
Skrevet

Se på det som et fint minne du. Trokke han er interessert i deg, fordi da hadde han selfølgelig spurt om nummeret ditt!

Skrevet

Mvh

Får håpe han ikke sparker deg ut av senga hvis det skulle bli noe mellom dere!

Skrevet

Hva med felles bekjente, kjenner du noen av de andre som var med? Kanskje de vet?

Gjest Piona
Skrevet

Se på det som et fint minne du. Trokke han er interessert i deg, fordi da hadde han selfølgelig spurt om nummeret ditt!

Ja, selvsagt,du er lur. Det burde jeg tenkt ut helt på egenhånd. Alle de mennene jeg har vært sammen med tidligere spurte jo om tlfnr mitt første gangen vi hilste på hverandre...

Gjest før jeg gjør det
Skrevet

Mvh

35 år gammel lege med sans for barnslig moro? Huk tak i ham, før jeg gjør det!!!

Kanskje han ikke turde å be om nr'et ditt? Kan ikke skade å ta kontakt med ham - alternativet er at du kanskje aldri ser ham igjen?

Gjest Jolly Roger
Skrevet

Ja, selvsagt,du er lur. Det burde jeg tenkt ut helt på egenhånd. Alle de mennene jeg har vært sammen med tidligere spurte jo om tlfnr mitt første gangen vi hilste på hverandre...

Hei!

Jeg heter Roger!

Hva er telefonnummeret ditt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...