Gå til innhold

Får man mindre pupper..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest torsketunger

Ja du får slappe hengebrøst,lufta går ut av ballongene rett og slett.Tenk deg en sprengt ballong som du slipper ut en del luft av,vips,skrukkete,hengende torsketunger(overflødig skinn).Dette gjelder spesielt om du har gått mye opp i vekt i forkant av slankingen,da har du nemligen sprengt ut posene.Du slanker bort det innvendige/innholdet i posene,mens selve posene blir like store som de ble etter utsprengingen.Skjønner?

---*skikkelig lekkert*---

Ulv I Faarikaal

Gå på gym med SDD *dukke*

Slik er det med alle, det fettlageret er ofte det første som tømmes, og det første som fylles igjen. Men noen damer får bare en enorm rompe.

En snill og naiv kollega fra et arabisk land var så betatt av ei berte med et akterspeil som virkelig ruva i korridoren. Dessverre kom han direkte til å uttrykke sin fryd over den sikkert sexy og imponerende stasen, og falt i unåde. Dyp og ulykkelig unåde. Damen ble blodig fornærmet, men han syns rompa var fin han. Jeg prøvde å redde forholdet, men dama var ikke til å rikke.

Gjest IngenLurerDenneGutten

Slik er det med alle, det fettlageret er ofte det første som tømmes, og det første som fylles igjen. Men noen damer får bare en enorm rompe.

En snill og naiv kollega fra et arabisk land var så betatt av ei berte med et akterspeil som virkelig ruva i korridoren. Dessverre kom han direkte til å uttrykke sin fryd over den sikkert sexy og imponerende stasen, og falt i unåde. Dyp og ulykkelig unåde. Damen ble blodig fornærmet, men han syns rompa var fin han. Jeg prøvde å redde forholdet, men dama var ikke til å rikke.

Ja - alt man sier til damer må være gjennomtenkt;-) Sjøl her på dol, der man er sånn høvelig anonym må man passe munnen.

Annonse

Gjest anonym igjen

Trekk ti gram av for hver kg du går ned..(pr pupp).

Ned 10 kg,minsker med 100 gram pr stk.(sånn ca)

Har lagt på meg 17 kg og har fått ganske mye større pupper. Har en BMI på rundt 27. (Litt overvektig)

Før var det en slunken b-cup, da jeg var normalvektig/slank, nå bruker jeg c-cup.

Prøver å slanke meg, men vil nok savne puppene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...