Gå til innhold

Sukk&Stønn (lavtrykkvær)

Anbefalte innlegg

Gjest selje
Skrevet

Dette virker nok som om det skulle vært inne på et annet forum, men...Er det bare meg som går på veggene av været? Uansett sol eller regn (sentralt, Østlandet) står hygrometeret vårt og vipper mellom 60 og 80, av og til oppe i 90 rett etter en av de digre regnskyllene vi har hatt. Jeg blir trøtt, sur, hovner opp i hendene og føttene, får vond i huet og alle fibro-verkene mine slår til for fullt.

Nå som det er så pent! Og som jeg har l engtet etter sommer!

Den ekte mannen skjønner ikkeno av det, han tåler ubegrenset av varme, og merker heller ikkeno til fuktigheten. På soverommet er det oppe i 24 grader om morgenen, uansett hvor mye vi har vinduene åpne.

Hjelp, hjelp! Er det bare meg som venter på tørrere og stabilere vær??

Skrevet

Jag har hatt vondt i huet siden i går kveld.. Kan det være været asså?

Skrevet

Takk - der fikk jeg bekreftet at det er flere enn meg som gir været og lufttrykket skylden for at hodet snart eksploderer... :o)

*dopa*

Skrevet

hehe, nei jeg venter også på bedre vær, hodet banker og jeg er trøtt og lei! Hjelper sikkert ikke at jeg er gravid i uke 35 heller;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...