Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æh, nesten ja til begge! :P Har vært litt bortreist, og litt mye opptatt. Har begynt å jobbe, serru. :) Står til? Hodet er bedre, ja?

Litt av begge deler, sa du? :-) Jeg har plukket opp et par "ledetråder", og skjønt at du har begynt å jobbe igjen. Tør jeg spørre hvor? (Du kan jo maile meg for å slippe å legge ut detaljer her). Og hvordan er det å komme ut i arbeidslivet igjen etter x antall år som dagmamma? (Ja, hvor lenge var du hjemme?)

Hodet mitt er bedre, jepp, og i det hele tatt er formen bedre.

Sneipen var syk i dag imidlertid, han hosta så fælt i går kveld at han spydde ned hele senga *grøss*. Han fortsatte å hoste hele natten, men heldigvis ikke mere spying. Fikk Cosylan hostesaft på resept av legen i dag, og nå har jeg ikke hørt et knyst fra soverommet siden han la seg. Den funker, den medisinen der! :-) (Selv om jeg personlig nesten spyr av den, for den er så innihampen vond!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108629-nanna/#findComment-639614
Del på andre sider

Litt av begge deler, sa du? :-) Jeg har plukket opp et par "ledetråder", og skjønt at du har begynt å jobbe igjen. Tør jeg spørre hvor? (Du kan jo maile meg for å slippe å legge ut detaljer her). Og hvordan er det å komme ut i arbeidslivet igjen etter x antall år som dagmamma? (Ja, hvor lenge var du hjemme?)

Hodet mitt er bedre, jepp, og i det hele tatt er formen bedre.

Sneipen var syk i dag imidlertid, han hosta så fælt i går kveld at han spydde ned hele senga *grøss*. Han fortsatte å hoste hele natten, men heldigvis ikke mere spying. Fikk Cosylan hostesaft på resept av legen i dag, og nå har jeg ikke hørt et knyst fra soverommet siden han la seg. Den funker, den medisinen der! :-) (Selv om jeg personlig nesten spyr av den, for den er så innihampen vond!)

You have mail! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108629-nanna/#findComment-639867
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...