molli Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Emigrert til øde øy uten nettforbindelser, eller bare litt bissi..? 0 Siter
nanna Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Æh, nesten ja til begge! Har vært litt bortreist, og litt mye opptatt. Har begynt å jobbe, serru. Står til? Hodet er bedre, ja? 0 Siter
molli Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Skrevet 10. juni 2003 Æh, nesten ja til begge! Har vært litt bortreist, og litt mye opptatt. Har begynt å jobbe, serru. Står til? Hodet er bedre, ja? Litt av begge deler, sa du? :-) Jeg har plukket opp et par "ledetråder", og skjønt at du har begynt å jobbe igjen. Tør jeg spørre hvor? (Du kan jo maile meg for å slippe å legge ut detaljer her). Og hvordan er det å komme ut i arbeidslivet igjen etter x antall år som dagmamma? (Ja, hvor lenge var du hjemme?) Hodet mitt er bedre, jepp, og i det hele tatt er formen bedre. Sneipen var syk i dag imidlertid, han hosta så fælt i går kveld at han spydde ned hele senga *grøss*. Han fortsatte å hoste hele natten, men heldigvis ikke mere spying. Fikk Cosylan hostesaft på resept av legen i dag, og nå har jeg ikke hørt et knyst fra soverommet siden han la seg. Den funker, den medisinen der! :-) (Selv om jeg personlig nesten spyr av den, for den er så innihampen vond!) 0 Siter
nanna Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Litt av begge deler, sa du? :-) Jeg har plukket opp et par "ledetråder", og skjønt at du har begynt å jobbe igjen. Tør jeg spørre hvor? (Du kan jo maile meg for å slippe å legge ut detaljer her). Og hvordan er det å komme ut i arbeidslivet igjen etter x antall år som dagmamma? (Ja, hvor lenge var du hjemme?) Hodet mitt er bedre, jepp, og i det hele tatt er formen bedre. Sneipen var syk i dag imidlertid, han hosta så fælt i går kveld at han spydde ned hele senga *grøss*. Han fortsatte å hoste hele natten, men heldigvis ikke mere spying. Fikk Cosylan hostesaft på resept av legen i dag, og nå har jeg ikke hørt et knyst fra soverommet siden han la seg. Den funker, den medisinen der! :-) (Selv om jeg personlig nesten spyr av den, for den er så innihampen vond!) You have mail! 0 Siter
nanna Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 "you GOT mail!" ;-) Går fint an å si "You have mail" også. Såh. 0 Siter
birdie Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 "you GOT mail!" ;-) You'VE got mail, i så fall da? Du har mail - du fikk mail... 0 Siter
molli Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Skrevet 11. juni 2003 You have mail! Thanks! :-) Svar kommer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.