Gå til innhold

Musikkhjelp?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jerry Lee Lewis rocka godt på den tiden.

Hallo? 60-70-talet? Jerry Lee Lewis var jo 40 sjølv i 75!

Ei 40 år gamal dame er fødd i 1963. Det ho ynskjer seg er kanskje musikk frå ungdomstida, og den vil i så fall ha starta sånn ca. i 1976. Då snakkar vi om Abba eller kanskje Sex Pistols, men kan også vera t.d. Michael Jackson. (Thriller kom ut i 1982 - det året 40-åringen fylte 19) Det kan også vera Pink Floyd, eller old school rap. (Sugar Hill Gang sin Rappers' Delight kom i 1979)

Herreminskaper... Eg håpar no inderleg ikkje folk gjev MEG gamalrock når eg blir 40 - om berre 7 år. Då ynskjer eg meg Smashing Pumpkins, Red Hot Chili Peppers, Tom Waits, Queens Of The Stone Age, etc...

Må eg absolutt få musikk frå 60-70-talet så får det bli Beatles, Hendrix, Pink Floyd, Tom Waits, Led Zeppelin, etc...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108645-musikkhjelp/#findComment-639562
Del på andre sider

Da må du ta med noen av Bee Gees sine topper fra slutten av 60-tallet! Massachusetts, I've just got a get a message to you, New York mining disaster 1941 eller I started a joke f.eks.?

Fra 70-tallet har du jo bl.a. Night Fever, Stayin' alive, Jive talkin', Tragedy eller den nydelige How deep is your love?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108645-musikkhjelp/#findComment-639581
Del på andre sider

Annonse

Gjest IngenLurerDenneGutten

Ei 40 år gamal dame er fødd i 1963. Det ho ynskjer seg er kanskje musikk frå ungdomstida, og den vil i så fall ha starta sånn ca. i 1976. Då snakkar vi om Abba eller kanskje Sex Pistols, men kan også vera t.d. Michael Jackson. (Thriller kom ut i 1982 - det året 40-åringen fylte 19) Det kan også vera Pink Floyd, eller old school rap. (Sugar Hill Gang sin Rappers' Delight kom i 1979)

Herreminskaper... Eg håpar no inderleg ikkje folk gjev MEG gamalrock når eg blir 40 - om berre 7 år. Då ynskjer eg meg Smashing Pumpkins, Red Hot Chili Peppers, Tom Waits, Queens Of The Stone Age, etc...

Må eg absolutt få musikk frå 60-70-talet så får det bli Beatles, Hendrix, Pink Floyd, Tom Waits, Led Zeppelin, etc...

Død&pine *dukke* :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108645-musikkhjelp/#findComment-639625
Del på andre sider

Gjest IngenLurerDenneGutten

Da sender jeg deg Nancy Sinatra&Lee Haslewood, den burde være traust nok:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108645-musikkhjelp/#findComment-639641
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...