Gå til innhold

Noen som har erfaring å dele om bruk av Kazaa?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare dritt. En kompis prøvde å innstallere det på pc'en min. Jeg stoppet det. Likevel hadde det lagt seg ikke mindre enn 10 uvelkomne saker under "Favoritter" av seg selv!! Alle dreide seg om "Asian sluts" og "teen-babes" og sånt.

Alt dette med opplegget med å dele og gi passasje for andre til pc'en, misliker jeg sterkt jeg ville aldri gjort det. Selv om det etter sigende bare er i en definert mappe. Niks og nei. Jeg så all dritten som samlet seg på pc'en etter halv innstallering, så var det nok.

Gjest Kazaa_2

Bare dritt. En kompis prøvde å innstallere det på pc'en min. Jeg stoppet det. Likevel hadde det lagt seg ikke mindre enn 10 uvelkomne saker under "Favoritter" av seg selv!! Alle dreide seg om "Asian sluts" og "teen-babes" og sånt.

Alt dette med opplegget med å dele og gi passasje for andre til pc'en, misliker jeg sterkt jeg ville aldri gjort det. Selv om det etter sigende bare er i en definert mappe. Niks og nei. Jeg så all dritten som samlet seg på pc'en etter halv innstallering, så var det nok.

Men MÅ man la andre få adgang til egen pc da?

Ja, det er jo hele dealen med Kazaa. Du får tilgang til andres musikkmapper på deres pc'er, og de får tilgang til din. Ved søk etter en sang du er ute etter, søker den gjennom hele nettverket av mapper hos alle "medlemmene" i Kazaa. Så finner den kanskje sangen på pc'en hjemme hos en husmor i Belgia, og dermed har du den.

Annonse

du velger sjøl kor mange mapper og filer du vil at andre kan søke opp. Det finnes òg ein mulighet der du kan bare krysse av for at du vil deaktivere deling. Du vil likevel få tilgang på alt som andre har delt.

Det er ikkje verre enn deling over vanlig nettverk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...