Gå til innhold

Dyr: Musene eter hverandre! Yuck!

Anbefalte innlegg

Gjest Aina E

Hva skal jeg gjøre?

Jeg synes de var søte og nusselige og har hatt tre stykker i et bur til ungene, som de koser med støtt og stadig.

Mat får de nok av, for å poengtere det! (Salat, korn, gnagerblandinger).

Om morgenen stod jeg opp til et grotesk syn. De tre som koste seg med et digert blad issalat i går kveld, hadde nå gått løs på den ene og satt og koste seg i en haug med tarmer og gørr...

Jeg brakk meg og tenkte at jeg skulle rydde opp når ungene hadde gått i barnehagen, for at de ikke skulle se det.

Når ungene var levert, og jeg kom tilbake, satt de og knasket på tarmene og jeg MAKTER ikke å ordne opp i sånt, så jeg bestemte meg for å skjule blodbadet og vente til gubben kom hjem.

Nå har de jaggu meg begynt å spise på seg selv også!!! Jeg dauer! Den ene har spist halve sin egen hale...!

Herre jesus, GJØR dyr sånt normalt, eller er de splitter pine gale?

Jeg tenker nå å kvitte meg med en og en halv levende mus og komme med en historie til ungene om at de har RØMT!

Hva mener dere? Er det fordi de er åtseldyr i sammenlikning med rotter???

GRØSS! Aldri mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108680-dyr-musene-eter-hverandre-yuck/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SoriaMoria

5

• flisa

4

• libra

4

• SierDuDet

2

Mest aktive i denne tråden

Sett noen mennesker i et lite bur og la de leve der i hele sitt liv, så skal du ikke se bortifra at vi også vil gjøre ufine ting med hverandre.

Nei, ikke vet jeg. Dette hørtes en smule grotesk ut. Må innrømme det.

Lån deg en slange og bli kvitt dem.

Gjest Aina E

Sett noen mennesker i et lite bur og la de leve der i hele sitt liv, så skal du ikke se bortifra at vi også vil gjøre ufine ting med hverandre.

Pst: En hemmelighet... Jeg HAR en slange.

Gjest Aina E

Å fysj!!

Har aldri hørt at mus spiser seg selv eller andre mus. Du kan jo la èn mus være igjen og si til barna at de to andre var syke eller bar døde.

Musene du har høres gale ut, spør du meg. Men jeg har ikke grei på mus.

Kanskje et resultat av innavl...? Har hørt at rotter kan gjøre det samme.

Annonse

Pst: En hemmelighet... Jeg HAR en slange.

Aha... Det forklarer jo hvorfor du har mus. Eneste logiske forklaringen til å ha disse faenskapene i bur.

Men det forklarer ikke hva du sier til ungene dine når musene forsvinner og slanger plutselig ikke er sulten lenger :)

Gjest Aina E

Griser blir iallefall .. vel.. de spiser på hverandre når de kjeder seg.

Så -- forsøk med masse spennende leketøy, trepinner i forskjellige størrelser, ting som kan klatres på, tunneler som kan løpes i etc.

Det har de, ellers takk for tipset. Brr. Grøsser enda mer jo mer jeg tenker på de.

Gjest Aina E

Er det noen som har satt tre hannmus i samme bur?

rister oppgitt på hodet!

Nei. Det er to hunner og en hann. De er søsken alle tre og det har gått fint et halvt år, frem til i dag. På dagtid ligger de i en "ball" og sover søtt sammen. (Ikke nå lenger, da...)

Annonse

*hysterisk latter*

Klarer nesten ikke slutte å le, har vel blitt gal jeg også.... (er vel overtrøtt...)

For et syn det måtte være,fy søren. Det har ikke jeg hørt noen gang at mus har gjort.

Kansje du har mordermus...

Jeg hadde en kanin en gang som drepte og spiste ungene sine, hun hadde blitt skremt av noe.

Kan kansje være at de trenger mere fred og ro??

Gjest flatbanker

"Sett noen mennesker i et lite bur og la de leve der i hele sitt liv,"

Big Brother?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...