Gå til innhold

Har verden gått helt av skaftet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser i VG at unge jenter helt ned i 12 års alderen selger seg på nettet for kontantkort.

Kontantkort!!!

Dette er visst også veldig vanlig og langt vanligere enn man skulle tro. Eller skulle tro... Dette er jo overhodet ikke noe man skulle tro. Hvordan i helvete kan man tro noe sånt?

Uansett så tok det VG 10 minutter på Eros å få tak i en 18 år gammel jente som ville "gjøre alt" for et kontantkort.

Hva i helvete er det som skjer med verden? Har kvinnfolka gått fra konseptene på lik linje med angrepskråkene i Tyskland? Eller var det Russland? Dette er jo vannvidd.

Det hjelper ikke engang at den sykeste i artikkelen under er en mann. Jentene er jo faen ikke gode for fem flate øre de heller. Lærer man ikke folkeskikk hjemme lenger? Hva man skal gjøre, hva man ikke skal gjøre, om sex, samliv, det å ikke selge seg for kontantkort? Dette var elemtær lære når jeg var barn.

Vannvidd. Galskap. Jeg finner ikke ord.

Gutter handler og gjør dumme ting pga hormoner. Jentene pga kontantkort. Vi gutta er i det minste unnskyldt (generelt, ikke han fyren i artikkelen).

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=63131

Verden er på randen av nervøst sammenbrudd.

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

14

• shandy

9

• rufsetufsa

5

• silo

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Detta høres ikke bra ut nei,uff at noen kan selge seg selv for så lite da.

serendipity
Skrevet

Helt enig...jentene kunne i det minste forlangt en telefon i tillegg...hehe

delphina1365380402
Skrevet

Synes ikke det er rart i det hele tatt. Når du leser på forum for småbarn at foreldre synes det er OK at småjenter på 3 år får lov itl å bruke bikini på stranda. At foreldre tillater sexifiering av småjentene helt ned i den alderen får jo noen konsekvenser. "Unnskyldningen" er at barna "har så lyst på" eller "er så bestemte mht hva de vil ha på"........ Når du blir 12 år og er vant til å få det du har lyst på må du jo finansiere det på en eller annen måte!

Skrevet

Synes ikke det er rart i det hele tatt. Når du leser på forum for småbarn at foreldre synes det er OK at småjenter på 3 år får lov itl å bruke bikini på stranda. At foreldre tillater sexifiering av småjentene helt ned i den alderen får jo noen konsekvenser. "Unnskyldningen" er at barna "har så lyst på" eller "er så bestemte mht hva de vil ha på"........ Når du blir 12 år og er vant til å få det du har lyst på må du jo finansiere det på en eller annen måte!

Døh - du har misforstått et eller annet. Foreldreforum-tråden handler om overdel eller ikke, ikke om sexy bikinibukser eller noe sånt.

serendipity
Skrevet

Kan det være at vi trekker litt raske konklusjoner her???

Skrevet

sitat fra SDD: Gutter handler og gjør dumme ting pga hormoner. Jentene pga kontantkort. Vi gutta er i det minste unnskyldt (generelt, ikke han fyren i artikkelen).

Er gutta ynnskyldt? hallo våkne opp SDD, ikke sove mere.

Skrevet

Helt sykt, og etter min mening har dette mobilgreiene gått helt av skaftet. Alle skal ha, og får det også, ja helt ned i 8-9-års alderen.

Skjønner ikke vitsen i det hele tatt, og man ser jo her hvor hekta enkelte blir. Ja en skrue løs må det jo være fra før på disse jentene.

Burde vært en aldersgrense på 18 år, for å få ha en mobil. Vet ikke om det hadde hjulpet, men hvis de (da foreldrene) hadde fått bot for at ungene hadde mobil, hadde det kanskje hjulpet noe.

Jeg fatter bare ikke hvor foreldrene er noen ganger. Driter de i ungene sine, og lar dem gjøre alt i god tro? Er det for å få fred selv.

Grøss.

Skrevet

"Synes ikke det er rart i det hele tatt. Når du leser på forum for småbarn at foreldre synes det er OK at småjenter på 3 år får lov itl å bruke bikini på stranda."

Bikini?

Hva er galt med at barn på tre år går i bikini. Alternativet er naken, eller badedrakt. Hva mener du er sømmelig.

De som finner noe seksuellt ved en treåring, er syke i utgangspunktet, og jeg tror ikke det har noe å si hva ungene da har på seg - eller ikke har på seg.

Skrevet

"Når du leser på forum for småbarn at foreldre synes det er OK at småjenter på 3 år får lov itl å bruke bikini på stranda"

Hæ??? Hvordan kan du sette det i sammenheng med å selge seg for kontantkort??

Det er vel ingen forskjell på å bruke todelt badetøy enn å bruke en hel badedrakt, du tar jo helt av på foreldreforum ang. dette med bikini og småbarn.

Om en pedofil vil ta bilde av et lite barn, er det ikke mer sannsynlig at han tar bilde av et barn med bikini enn et med bare badebukse, f eks.

Skrevet

http://www.ellos.no/base/product_magnify.asp?imgsrc=03170-056ells_0208685.jpg

ja, det er jo råsexy........*ironi*

Gjest Rusle
Skrevet

Ingen tvil om verden blir galere og galere. Jeg melder meg snart ut og flytter til Sibir.

Skrevet

Hehehe, dette er tidenes kommentar!

Skrevet

"Når du leser på forum for småbarn at foreldre synes det er OK at småjenter på 3 år får lov itl å bruke bikini på stranda"

Hæ??? Hvordan kan du sette det i sammenheng med å selge seg for kontantkort??

Det er vel ingen forskjell på å bruke todelt badetøy enn å bruke en hel badedrakt, du tar jo helt av på foreldreforum ang. dette med bikini og småbarn.

Om en pedofil vil ta bilde av et lite barn, er det ikke mer sannsynlig at han tar bilde av et barn med bikini enn et med bare badebukse, f eks.

Jeg tror "delphina" bør vurdere en tur til fastlegen for å justere doseringen litt...:)

Skrevet

Men- unnskyld at jeg spør; hvordan var det med ditt syn på prostitusjon igjen? Synes å huske jeg har lest noen innlegg av deg der du sier at prostituerte gjør det av egen fri vilje...mens nå er det plutselig verden som er gal?

Skrevet

Men- unnskyld at jeg spør; hvordan var det med ditt syn på prostitusjon igjen? Synes å huske jeg har lest noen innlegg av deg der du sier at prostituerte gjør det av egen fri vilje...mens nå er det plutselig verden som er gal?

Kanskje en en viss forskjell på en 12 åring og en 30 åring?

Vet ikke..?

Skrevet

Kanskje en en viss forskjell på en 12 åring og en 30 åring?

Vet ikke..?

Joda, det er det.

Skrevet

For det første så tjener prostituerte mye penger for ett ligg (med unntak av de gateprostituerte). For det andre så skiller jeg i min verden mellom barn og voksne.

Det siste burde du også prøve på.

Jeg har heller aldri sagt at "prostituerte prostituerer seg av fri vilje". Det ville vært å generalisere kraftig, og generaliseringen lar jeg mine motdebattanter ta seg av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...