Gå til innhold

NHD - du har så rett.....


hu'

Anbefalte innlegg

Jeg fant et innlegg her på DOL som jeg skrev til deg for et år siden. Der spurte jeg om prognose for meg m.h.t. å komme meg tilbake til yrkeslivet igjen. Jeg hadde ikke mye tro på det selv da.... Du svarte bl.a.:

"Til sist, men slettes ikke minst, avhenger det av motivasjonen for å komme tilbake i arbeid. Med motivasjon mener jeg viljen og evnen til å ta på seg det ubehag over tid som skal til for å nå et mål."

Og dette er så innmari sant! Nå er jeg på full fart tilbake igjen - og det er en tøff prossess. Jeg hadde ikke drømt om at det skulle koste meg så mye angst og utmattelse. Men det er så absolutt verd det. For hver gang jeg makter å være på jobb, desto mer selvtillitt får jeg og dermed mer energi.

Så til alle dere her inne som har kommet så langt i prossessen at dere lukter litt på jobb igjen: Stå på og ikke gi opp - bedre og bedre dag for dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...