Gå til innhold

kjære trrish


threzi

Anbefalte innlegg

hei vennen min!

Det er så synd at du skal ha det vondt, men får all del prat med meg eller gråt til meg. Du vet jeg hører på deg og er her for deg. Ikke steng meg ute, som i går da du hadde en dårlig dag. Jeg følte at jeg var i veien for deg. Men jeg er kjempe glad i deg. Det vil jeg alltid være....

Du er super, beste venninna mi:)

Nå får jeg endelig begynne å bearbeide, det er ikke til å tro en gang. Det kommer sikkert til å bli veldig vondt i en lang periode...

Livet er ikke enkelt mange ganger, skulle ønske jeg kunne gjøre noe sånn at du får det bedre med deg selv.

døds mange gode klemmer fra din beste venninne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

jeg vil alltid være glad i deg også! unnskyld for at jeg stengte deg ute, det var ikke vondt ment. jeg er så glad i deg, kjære snille vennen min! jeg er glad du endelig får begynne å bearbeide, siden du har hatt lyst til det lenge.

Neste gang du vil skrive til meg, skriv på forum for "meldinger",,,tror ikke de liker at vi skriver privat her...klem!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...