Gå til innhold

Trenger litt oppmuntring akkurat nå

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra

En av mine "beste" vinner forlot meg da typen hennes ga henne valgt å velge mellom oss to.

På jobben ble jeg degradert fra 1. reserve til 2. reserve på en oppsigelig stilling, uten at administrasjonen viser noe vilje til å begrunne hvorfor.

Eg er skikkelig lei meg. Får ikke til å gråte, er umotivert til å gå på jobben, har mest lyst til å legge meg under dynen, forpeste kroppen med masse potetgull og sjokolade og gi f.... i verden

(%#=)/#(""("¤/"¤"&"&%!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108745-trenger-litt-oppmuntring-akkurat-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Det er det dummeste jeg hører når kjærester stiller sånne ulitimatum. Hva er grunnen til at kjæreseten hans/hennes ikke tåler deg? Har du gjort han/henne noe noen gang? Hadder ringt til vennen din jeg, og bedt h*n om å prate med kjæresten sin en gang til. Samboern min får meg aldri til å velge mellom venner og han, jeg ber heller ikke han om å velge bort venner i fordel for meg.

Skjønner at du har mistet motivasjonen til å jobbe når du opplever sånt som du har gjort. Har du ikke en tillitsvalgt du kan kontakte og prøve å få gjort noe med saken? Prat med overordnet sammen med verneombud/tillitsvalgt.

Og så finner du på noe hyggelig i helgen.. Skjem deg selv bort! Gjør noe gøy, dra ut på byn med andre venner, lei en fil og lag masse god mat, kjøp deg en god vin, grill med venner, eller dra ut på shopping. Gjør noe du liker som får deg i bedre humør.

Det kommer bedre tider, selv om det ser svart ut akkrat nå..

Lykke til! ; )

Gjest kvitsymra

Det er det dummeste jeg hører når kjærester stiller sånne ulitimatum. Hva er grunnen til at kjæreseten hans/hennes ikke tåler deg? Har du gjort han/henne noe noen gang? Hadder ringt til vennen din jeg, og bedt h*n om å prate med kjæresten sin en gang til. Samboern min får meg aldri til å velge mellom venner og han, jeg ber heller ikke han om å velge bort venner i fordel for meg.

Skjønner at du har mistet motivasjonen til å jobbe når du opplever sånt som du har gjort. Har du ikke en tillitsvalgt du kan kontakte og prøve å få gjort noe med saken? Prat med overordnet sammen med verneombud/tillitsvalgt.

Og så finner du på noe hyggelig i helgen.. Skjem deg selv bort! Gjør noe gøy, dra ut på byn med andre venner, lei en fil og lag masse god mat, kjøp deg en god vin, grill med venner, eller dra ut på shopping. Gjør noe du liker som får deg i bedre humør.

Det kommer bedre tider, selv om det ser svart ut akkrat nå..

Lykke til! ; )

Tusen takk for oppmuntringen! Det hjalp litt. :c)

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...