Gjest Aina E Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Har jobbet med grafisk design i hele mitt liv, stort sett på mac, men også på PC. Sjefen min kaller meg typograf, men jeg vet ikke helt. Er ikke det en som er utdannet innen "grafisk fremstilling av bokstaver/tekst"? Det blir jo omtrent det samme, men jeg setter liksom ikke bokstavene som på gamlemåten... Jeg har ikke utdannelse, men har omtrent bare jobbet i reklamebyråer og aviser. Jeg liker ikke freelance-tittelen, men det er vel kanskje det jeg må kalle det? Freelance designer eller noe sånt? 0 Siter
Altman Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 ikke kall deg freelance. Det uttrykket har blitt litt negativt de siste årene. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Grafisk formgiver. Takk, det hørtes greit ut. 0 Siter
favn Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Takk, det hørtes greit ut. Noen ganger er det ålreit med akademikere ;-) 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Noen ganger er det ålreit med akademikere ;-) Nei, ikke inn i svarteste natta, heller! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.