Gå til innhold

Norges beste mannlige vokalist

Anbefalte innlegg

Gjest Kurt Kubein

Jeg hadde en diskusjon med noen venner. Selvfølgelig går det ikke an å bastant kåre landets beste mannlige vokalist, men det er likevel artig å høre hva andre mener.

Navn som kom opp var:

Øyvind "Elg" Elgenes

Paal Flaata

Jan Werner Danielsen (snodig type, men dyktig)

Øystein Wiik

Jokke (hehe)

Enig/uenig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108749-norges-beste-mannlige-vokalist/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvorfor du skriver "hehe" utenfor Jokke.

Jeg ville sagt Jokke selv om han ikke sto her.

En god vokalist er så mye mer enn en som kan gjøre alle mulige grep med stemmen sin. Det er nå i det minste min mening.

Så Jokke er svaret, dog er han jo død så han kan vel knapt sies å være norges beste vokalist på det nåværende stadium.

Annonse

Gjest Kurt Kubein

Jeg vet ikke hvorfor du skriver "hehe" utenfor Jokke.

Jeg ville sagt Jokke selv om han ikke sto her.

En god vokalist er så mye mer enn en som kan gjøre alle mulige grep med stemmen sin. Det er nå i det minste min mening.

Så Jokke er svaret, dog er han jo død så han kan vel knapt sies å være norges beste vokalist på det nåværende stadium.

Var ikke meningen å fornærme verken deg eller Jokke. Jeg har også dyp respekt for den mannen, men først og fremst som låtskriver og artist. :)

Annonse

Gjest Kurt Kubein

Odd Rene Andersen og Øyvind Elgenes.

Jan Werner Danielsen og Øystein Wiik er utvilsomt homofile. Paal Flaata er psyk i huet, og Morten harket er feminin. Jok får stå ukommentert.

Er Paal Flaata syk i hodet pga. tekstene til MC? Det er jo ikke han skriver dem, i alle fall. :-)

Odd Rene Andersen og Øyvind Elgenes.

Jan Werner Danielsen og Øystein Wiik er utvilsomt homofile. Paal Flaata er psyk i huet, og Morten harket er feminin. Jok får stå ukommentert.

Sexuell legning har da intet med ens evner til å synge??

Selv om jeg ikke liker noe særlig noen av de som har vært nevnt, har jeg vurdert dem ut fra saklige kriterier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...