Gå til innhold

Litt psyk humor - på engelsk


soleil

Anbefalte innlegg

The Psychiatric Hotline

Hello. Welcome to the Psychiatric Hotline.

If you are obsessive-compulsive, please press 1 repeatedly.

If you are co-dependent, ask someone to press 2 for you.

If you have multiple personalities, please press 3, 4, 5, and 6.

If you are delusional, press 7 and your call will be transferred to the mother ship.

If you are paranoid-delusional, we know who you are and what you want. Please stay on the line until we can trace the call.

If you are schizophrenic, please listen carefully until the voices tell you which number to press.

If you are borderline, it doesn't matter which number you press-- no one will answer.

If you are manic-depressive, please press 7 as fast as you can for the next 24 hours, and then crash for the following 24 hours.

If you have bipolar affective disorder, please leave a message after the beep and before the beep and after the beep.

If you have low self-esteem, please hang up. All operators are too busy to talk to you.

If you are dyslexic, press 9696969696969696.

If you have ADD, wander away from the phone and start another task.

If you suffer from generalized anxiety disorder, please fidget with the pound key until a representative comes on the line.

If you suffer from social phobia, please hang up and go to a party.

If you have amnesia, press 8 and state your name, address, telephone, and mother's maiden name.

If you have post-traumatic stress disorder, s-l-o-w-l-y & c-a-r-e-f-u-l-l-y press 0 0 0.

If you have short-term memory loss, press 9.

If you have short-term memory loss, press 9.

If you have short-term memory loss, press 9.

If you have short-term memory loss, press 9.

Thank you for calling the Psychiatric Hotline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempebra....:) Har du noe forslag for en med asperger? Føler meg litt diskriminert med å ha blitt utelatt fra denne oversikten over psykiske sykdommer.....:)

Har du eller andre noen flere forslag? Kan trenge en god latter nå. Selv om det måtte være på egen bekostning.

For øvrig har jeg en liste over ting her, som omhandler aspergere.

En litt annerledes måte å se på asperger syndrom.

http://www.aspergerdk.org/Ordforklaring4.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etter nøye ettertanke kommet fram til følgende tilleggslinje for en med asperger:

If you are an aspie, press 7 repeatedly and someone from the mother ship will come to take you back.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra....:) Har du noe forslag for en med asperger? Føler meg litt diskriminert med å ha blitt utelatt fra denne oversikten over psykiske sykdommer.....:)

Har du eller andre noen flere forslag? Kan trenge en god latter nå. Selv om det måtte være på egen bekostning.

For øvrig har jeg en liste over ting her, som omhandler aspergere.

En litt annerledes måte å se på asperger syndrom.

http://www.aspergerdk.org/Ordforklaring4.html

Syns beskrivelsen av en aspie var veldig fin :)

Fant dessverre ingen gode Asperger vitser :(

Men man kan alltids ta en kikk på denne siden:

http://www.mentaljokes.com

"Psychiatrists say that one of four people is mentally ill.

Check three friends. If they're okay, you're it."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns beskrivelsen av en aspie var veldig fin :)

Fant dessverre ingen gode Asperger vitser :(

Men man kan alltids ta en kikk på denne siden:

http://www.mentaljokes.com

"Psychiatrists say that one of four people is mentally ill.

Check three friends. If they're okay, you're it."

Hva syntes du om den tilleggslinjen min? Følte meg som sagt litt diskriminert, så noe måtte jeg jo finne på, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...