Gå til innhold

Pinlige "seksuelle" problemer å ta opp hos legen

Anbefalte innlegg

Gjest LoonyWendy

Har vondt i høyre håndledd. Ikke direkte vondt, men noe er ikke som det skal. Knirker ved bevegelse. Tror det kommer av masturbasjon eller lesing på sengen. Slitasje?

Klikker i kjeven når jeg gaper høyt. Feilstilling? Kun et problem ved seksuell omgang hvor jeg må gape høyt. Ta det opp med tannlegen?

Kan man gjøre noe med det ovennevnte?

Tror dere fastlegen vil skjønne grunnen til at jeg tar dette opp?

Hilsen flaue

Fortsetter under...

Gjest LoonyWendy

Hei,

Din fastlege vil hjelpe deg så godt h*n kan ad. dine fysiske (ev. psykiske?) problemer.

Lykke til!

Med vennlig hilsen,

Jeg er fullstendig klar over hvor jeg skal henvende meg angående fysiske plager.

Det var ikke det jeg spurte om her. Jeg har heller ikke noe psykisk problem så hvorfor du blander inn det, lurer jeg på.

Men takk for ditt bidrag.

Annonse

Ha-vanskelig

Jeg er fullstendig klar over hvor jeg skal henvende meg angående fysiske plager.

Det var ikke det jeg spurte om her. Jeg har heller ikke noe psykisk problem så hvorfor du blander inn det, lurer jeg på.

Men takk for ditt bidrag.

Hei,

Jeg tror alikevel at fastlegen din vil ta problemene dine seriøst, og hjelpe deg så godt h*n kan.

Lykke til! Håper du blir frisk i hånd og munn!

Med vennlig hilsen,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...