Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg holder på og utvikler et lyskebrokk,

dette har foregått kansje i ca 2 år...

når jeg går mye eller på slutten av dagen da kjenner jeg "det" og det kan bli en vond trøtthets følelse som går ut i nedre del av ryggen...

jeg lurer på om noen som har hatt lignende vet om ,

når skal en gå til det skrittet og operere bort og vil det være en permanent løsning??

Hvor lenge må en være hjemme etter en brokk operasjon?

Eller finnes det andre råd?

1000 takk for fornuftige svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108838-lyskebrokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Min mann er operert for brokk. Det er veldig lang ventetid så du bør gå til legen allerede nå så du får komme i køen. Min mann var så heldig å bli operert i Tyskland med utenlandsmilionen, så det ble tatt med kikkhulls kirurgi og han har bare to små arr. Han var sykemeldt i en måned til sammen med sykehusoppholdet. Men han har ingen jobb hvor han løfter tungt el.l. Da må man være sykemeldt litt lenger.

En ting til, gjør det vondt? Da må du nemlig opereres med en gang for da kan tarmen ha kommet i klemme.

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108838-lyskebrokk/#findComment-640906
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...