Gå til innhold

Kvalm

Gjest Røverdatter

Anbefalte innlegg

Gjest Røverdatter

Den lille jenta inni meg sier stopp. Alle kravene blir en uformelig masse jeg blir kvalm av.

I natt sover jeg ikke. Jeg bare tenker på hvordan jeg skal komme fri, slik at jeg greier å ta meg av det viktigste. Meg selv og min familie; min mann og mine to barn.

Kroppen min er så sliten at jeg kjenner øynene krølle seg bakover i hvilestilling. Men hodet mitt lar meg ikke få fred. Spenningene sitter i kroppen, like intenst som forventningen til min ytelse.

Men nå er det stopp folkens. Den lille røverdatteren sier nei. Og slik får det bli. Men hvorfor føler jeg meg så ussel? Og sier klumpen i magen meg noe annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108852-kvalm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...