Gå til innhold

Mens etter p-sprøyte


Gjest lony

Anbefalte innlegg

Hei!

Nøyaktig ett år og tre måneder etter siste p-sprøyte fikk jeg altså mensen tilbake. Etter en måned med ømme bryster fikk jeg en blødning som varte noen timer midt på dagen. Slik var det i tre dager. Kan dette virkelig ha vært mensen, eller trenger kroppen en innkjøringsperiode først kanskje? Jeg har et fysisk tungt arbeid, og tanken slo meg at det var kanskje derfor disse blødningene kom etter et par timer på jobb.

En annen ting jeg også har lagt merke til siste måneden, er at under samleie, kan det tidvis gjøre vondt (i livmorhalsen?)når han trenger dypt inn, kan dette være noe farlig?

Håper at noen kan svare meg

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes du bør sjekke om du kan være gravid. Samleiesmerter som du beskriver tyder

ikke på noe farlig, men fortsetter det, kan det vært lurt med en sjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...