Gå til innhold

Dagen i dag og morgendagen..


Gjest ekkel

Anbefalte innlegg

Gjest ekkel

Hei

Dagene går og jeg føler meg både tung, utilfreds og ikke i form. Har gått deprimert i 1 1/2 år. Gått på Seroxat det meste av denne tiden, de hjelper nok noe, det har vist seg hver gang jeg har prøvd og seponere. Men nå vet jeg snar ikke hva jeg skal gjøre. Gått i samtaler, men har ingen ny time der. Vært hos fastlegen min og fikk ny resept på Sobril 25 mg., og ingen ny time der. Greit nok, men skal jeg bare gå sånn. Bruker Sobril hver dag og som oftest flere, føler bare jeg vil dope meg på en eller annen måte. Drikker også gjerne alkohol, men unnlater det når barna er våkne. Er gift, men føler meg allikevel ensom.

Hvor mye Sobril kan man ta iløpet av et døgn. Har mange tanker i hodet men realiserer ingen av dem, men de er der hele tiden. Ønsker igrunn bare og få være alene og gjøre det jeg vil..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PernilleChristina

Jeg føler akkurat det samme mange ganger.Ikke alltid,men ofte.Jeg føler jeg har mange likhetstrekk med deg,kanskje du vil skrive mail med meg slik at vi kan utveksle erfaringer?Du kan maile meg på: [email protected]

Angående Sobril bør det ikke brukes hver dag,men jeg vet hvor fristende det er å gjøre det.Forsvinne fra virkeligheten noen timer.Du kan vel ta 2-3 tabletter den dagen du bruker det,men det bør som sagt ikke brukes daglig.

Send meg mail,så skrives vi:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...