Gå til innhold

Sliter


shiny78

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 25 år gammel gutt.Jeg sliter me tunge tanker hele tiden når jeg er alene. Værst er det om kvelden og natta.Ofte får jeg ikke sove før langt utpå natta,for jeg roter meg bort meg i dumme og tunge tanker.Er det noe galt med meg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å ha søvnproblemer og tunge tanker er slitsomt og går ut over fungeringen i hverdagen.

For å finne kortsiktige og langsiktige løsninger bør du kontakte din lege.

Kanskje er samtalebehandling noe for deg og eventuelt medikamenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

kanskje du er manisk depressiv. jeg hadde det sånn i 1,5år før jeg fikk riktig hjelp. søk hjelp hos legen din.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marelias

Du er ikke alene om det!

Jeg er ei jente på snart 22 og har slitt med depresjon og angst et par års tid.Tenker alt for mye og blir veldig sliten pga det.Har av og til hatt løyst til å kaste opp fordi jeg blir så sliten i hodet av meg selv.

Føler meg ikke helt "normal" til tider.......!!

Er jeg alene kommer alle tankene snikende og det er spesielt ille når jeg virkelig kunne trengt en god natts søvn....!

Har du vært i samtale med lege/

eventuelt andre om dette??

Håper ihvertfall at ting ordner seg etterhvert.

Å husk at du ikke bør føle deg noe mindre verdt på noen måte fordet om du føler ting litt tungt.Å slite psykisk er nok mye mer vanlig i dagens samfunn enn mange tror!!

Det er ingen skam å føle seg sånn!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene om det!

Jeg er ei jente på snart 22 og har slitt med depresjon og angst et par års tid.Tenker alt for mye og blir veldig sliten pga det.Har av og til hatt løyst til å kaste opp fordi jeg blir så sliten i hodet av meg selv.

Føler meg ikke helt "normal" til tider.......!!

Er jeg alene kommer alle tankene snikende og det er spesielt ille når jeg virkelig kunne trengt en god natts søvn....!

Har du vært i samtale med lege/

eventuelt andre om dette??

Håper ihvertfall at ting ordner seg etterhvert.

Å husk at du ikke bør føle deg noe mindre verdt på noen måte fordet om du føler ting litt tungt.Å slite psykisk er nok mye mer vanlig i dagens samfunn enn mange tror!!

Det er ingen skam å føle seg sånn!

Vennlig hilsen

Hei Marelias

Takk for svaret. Jeg har ikke snakket med noen om dette enda nei. Av en merkelig grunn syntes jeg det er pinelig å skulle snakke med noen om dette. Lettere å gjøre det på en måte som dette hvor jeg kan være anonym.

Men jeg bør vel kanskje kontakte legen min. Selv om jeg ikke ønsker at andre skal slite med det samme, så er det en slags lettelse og høre at jeg ikke er alene om dette.

Nok en gang takk for svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...