Gå til innhold

Valgte å ikke ta utskrapning etter 3. MA


Timtam

Anbefalte innlegg

men å heller vente på at kroppen ordner opp selv. Synetes det var litt skremmende å ta ny utskrapning igjen (hadde MA i uke 7). Etter tre uker med blødning var alt unntatt fostersekken kommet ut. Blødningene stoppet for tre uker siden men fostersekken er fortsatt der. Gynikologen min mener at den vil komme ut til slutt og jeg selv ønsker ikke å ende opp med en utskrapning etter å ha ventet så lenge. Har noen lignende erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke noe erfaring å komme med. Vil bare sende en stor trøsteklem, og håper du opplever et fullført svangerskap om ikke så lenge. Når du har mistet så mange ganger, bør du bli undersøkt for å prøve å finne ut hva årsaken er. Mange har blitt hjulpet med tilskudd av progesteron, profasi og/eller blodfortynnende middel i starten av svangerskapet. Kanskje kan noe av dette hjelpe deg også.

Trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kan heller ikke svare deg, men lurer på hvorfor du valgte å ikke ta utskrapning? Jeg var UL idag og hadde to eggposer uten foster og ble anbefalt å ta utskrapning for å bli kvitt alt med en gang. Hun sa jeg kunne vente på at kroppen ordnet opp selv men at det kunne ta flere uker og når det skjedde kom jeg nok til å blø i 3 -4 uker. Så jeg skal inn igjen på mandag. Uansett så må du ha lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...