Gjest Ren og pen Skrevet 12. juni 2003 Skrevet 12. juni 2003 Jeg vil bare anbefale Basiron (krem på tube som man får reseptfritt på apoteket) til alle med litt uren hud. Funker knaskje ikke på alvorligere problemer, men med litt nuppete hud (som er irriterende nok) funker den nærmest over natta! Man kan bli litt tørr i begynnelsen, men det er bare å smøre seg med en fettfri ansiktskrem etterpå. Lykkelig nå 0 Siter
Gjest pasa20 Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Jeg brukte det for et par år siden og ble opphovnet i trynet--- Så ut som en gammel tomat ;-) Men etter at rødheten gikk vekk og hevelsen gikk ned så jeg faktisk en del resultater... Hmmm....Kanskje på tide å ta seg et par dager fri for så å se nydelig ut etterpå ? 0 Siter
The Alchymist Skrevet 25. august 2003 Skrevet 25. august 2003 Jeg brukte det for et par år siden og ble opphovnet i trynet--- Så ut som en gammel tomat ;-) Men etter at rødheten gikk vekk og hevelsen gikk ned så jeg faktisk en del resultater... Hmmm....Kanskje på tide å ta seg et par dager fri for så å se nydelig ut etterpå ? Hehehehehehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.