Edwina Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har tenkt å ta en brystforstørrelsesoperasjon, og har fått konsultasjonstime på Nobel. Jeg har kikka litt rundt på nettet, og så at på Fornebuklinikken hadde kunden visse rettigheter ved silikonimplantater (se nederst på siden) Har du operert deg på Nobel Clinic? Har du samme rettigheter? Hva betalte du? Nobel har sagt FRA 28 000 kr, mens Fornebuklinikken står det at det koster 24 800 kr uansett innlegg.... 1. Lekkasjer er ikke rapportert på de innleggene Fornebuklinikken har brukt siden 1990. Hvis det allikevel skulle oppstå lekkasje (ikke farlig!) i forbindelse med ytre vold skifter Fornebuklinikken innleggene uten kostnader for pasienten. 2. Pasient som av personlige grunner ønsker å fjerne innleggene (meget sjelden) får dette utført uten kostnader ved Fornebuklinikken. 3. Uforutsette problemer som krever ny operasjon utføres uten kostnader av Fornebuklinikken. 4. Fornebuklinikken tilbyr gratis kontroll av innleggene en gang per år. 5. Pasienter som innen ett år efter operasjonen utvikler såkalt hard kapsel, får ny operasjon uten kostnader ved Fornebuklinikken. Garantien i p. 1, 2, 3 og 4 gjelder uten tidsbegrensning så lenge kvinnen har innlegg og under forutsetning av at annen forsikring ikke dekker. Håper på svar fra dere med erfaringer! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108927-nobel-clinicfornebuklinikken-operert-der/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniella1365380529 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 HeiHei! Jeg skal også ta brystførstørrelse... Jeg har vært på konsultasjon hos både Nobel Clinic og Fornebuklinikken. Jeg trivdes ikke helt hos Nobel Clinic, så jeg ville ikke ta operasjon der. Hos Fornebuklinikken trivdes jeg kjempegodt, og har bestilt operasjon der i August! Lykke til med valget Lønner seg å undersøke flere steder.. for det er veldig viktig med en dyktig lege! Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108927-nobel-clinicfornebuklinikken-operert-der/#findComment-656088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
thess Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 HeiHei! Jeg skal også ta brystførstørrelse... Jeg har vært på konsultasjon hos både Nobel Clinic og Fornebuklinikken. Jeg trivdes ikke helt hos Nobel Clinic, så jeg ville ikke ta operasjon der. Hos Fornebuklinikken trivdes jeg kjempegodt, og har bestilt operasjon der i August! Lykke til med valget Lønner seg å undersøke flere steder.. for det er veldig viktig med en dyktig lege! Mvh. Hei Daniella! Jeg har endelig bestilt meg time til brystforstørrelse; jeg skal også opereres i august på Fornebuklinikken!! Jeg sjekket så og si alle klinikkene i Oslo-området som utfører slike inngrep, men valget falt til slutt på Fornebuklinikken som virker veldig hyggelige og dyktige. Hadde vært artig å hørt hva slags tanker du har før operasjonen; jeg gleder meg veldig, er skikkelig spent! Hadde jo vært fint å delt erfaringer også ETTER inngrepet. Bare ta kontakt!!:-) Mvh thess 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108927-nobel-clinicfornebuklinikken-operert-der/#findComment-661869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daniella1365380529 Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei Daniella! Jeg har endelig bestilt meg time til brystforstørrelse; jeg skal også opereres i august på Fornebuklinikken!! Jeg sjekket så og si alle klinikkene i Oslo-området som utfører slike inngrep, men valget falt til slutt på Fornebuklinikken som virker veldig hyggelige og dyktige. Hadde vært artig å hørt hva slags tanker du har før operasjonen; jeg gleder meg veldig, er skikkelig spent! Hadde jo vært fint å delt erfaringer også ETTER inngrepet. Bare ta kontakt!!:-) Mvh thess Hei Tess Vi har nok undersøkt like mye vi to.. angående de forskjellige klinikkene i Oslo området. På første trodde jeg at Fornebuklinikken var dårlig. Men etter å ha snakket med ei venninne som har operert der + vært der på konsultasjon fant jeg ut at denne klinikken må være den beste, eller ihvertfall en av de beste i landet! Du skal ta 200ml, ja. Jeg er ikke helt inne i de derre sakene der. Men si til legene hvilken cupstrl du vil ha, og at du er redd for at de skal bli for store. De tar hensyn til det. Lager brystene slik at de går til din egen kropp. Du skal operere i August du også, ja. Når da? 12August jeg! Flere som skal da? Sommerhilsen ifra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108927-nobel-clinicfornebuklinikken-operert-der/#findComment-665570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hewa Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hei! Jeg valgte Fornebuklinikken den gangen jeg opererte inn silikon. Det er 11 år siden nå, og jeg er veldig fornøyd. Jeg synes det var interessant å lese innleggene her som var så positive ang. Fornebuklinikken. Jeg tror nemlig ikke jeg hadde operert meg der igjen, men det kan jo ha blitt mye bedre siden jeg var der. Det må det jo ha blitt, siden dere følte det så positivt som dere gjorde. Jeg har skrevet et svar under et av de nyeste innleggene. Ei jente som øsnker informasjon fra jenter som har gjort dette. Der kan dere lese hvorfor jeg ikke var fornøyd den gangen. Lykke til, det høres ut som om dere har gjort et godt valg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/108927-nobel-clinicfornebuklinikken-operert-der/#findComment-676236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.