Gå til innhold

Kveld, igjen!!


Gjest Lei av livet

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av livet

Nei, vil ikke ha kvelder eller netter. Da blir alt så mye værre. Vil ha bare dager, for da greier jeg å aktivisere meg, få tankene litt vekk. Hater kvelder, mister som regel meg selv noen timer hver kveld.

Blitt mye værre i det siste, har nesten ikke sovet den siste uken. Var hos legen idag, og da fikk jeg økt dose med vallergan. Dersom det er det samme på mandag ville han ikke si hva som kom til å skje, så jeg regner med at han tenker innleggelse igjen. Vil ikke innlegges igjen, har nettopp kommet ut, så de får meg ikke frivillig inn dit igjen.

Har mest lyst til å ta alle tablettene for hele uken, + de parasettene jeg har liggendes. Men, men men... Tenker for mye, så det er vanskelig det og. Livet har jo blitt godt igjen før, så hvorfor ikke nå, tar jo bare litt lang tid. Det er vanskelig å se det når jeg står midt oppe i det, men innerst inne vet jeg det.

Hater å leve, tenke og føle smerte. Hater det meste nå for tiden. ÅÅÅÅÅÅ, tenk å kunne stille seg opp på en fjelltopp og brøle så høgt man kan ut, det ville vært bra terapi det, mye bedre enn det å sitte på et lite kontor med dårlig luft å prate med en person som jeg overhode ikke får kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Vet hvordan det er å være lei... Gjør alt mulig merkelig for å holde ut av og til. Sitter her i kveld å vet ikke hva jeg skal finne på. Tenker det hadde vert bedre å dø...

Ruser meg med amfetamin ofte for tiden... Men blir ikke rusa av det lengre.. Bare våken. Nekter meg selv å sove som straff ofte..

Jeg også får Vallergan for å sove. Skal ta 3 stykker et par timer før jeg legger meg... Er det stor dose du står på?

Har desverre hørt at man dør ikke av overdose vallergan. Og heller ikke paracet... Den siste har jeg prøvd ut selv også... Jaja....

Håper du får det bedre en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lei av livet

Hei..

Vet hvordan det er å være lei... Gjør alt mulig merkelig for å holde ut av og til. Sitter her i kveld å vet ikke hva jeg skal finne på. Tenker det hadde vert bedre å dø...

Ruser meg med amfetamin ofte for tiden... Men blir ikke rusa av det lengre.. Bare våken. Nekter meg selv å sove som straff ofte..

Jeg også får Vallergan for å sove. Skal ta 3 stykker et par timer før jeg legger meg... Er det stor dose du står på?

Har desverre hørt at man dør ikke av overdose vallergan. Og heller ikke paracet... Den siste har jeg prøvd ut selv også... Jaja....

Håper du får det bedre en dag.

Hei

Står nå på 4 vallergan, med åpning for at hjemmespl kan gi meg 6 stk. Sov 4 timer nå med 4 stk. Iallefall 1.5 time mer enn i går natt.

Du sier at man ikke kan dø av overdose med paracet. Det kan man, kjenner noen som har dødd av paracet + at sist jeg tok det var det så vidt de berget meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...