Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har en datter på 14 som har fått en fast hard kul bak venstre öre midt på benet. har ikke vondt og merket dette for 5 dager siden,trodde först på myggstikk.til opplysning har hennes far en slags svulst på hjernen, har også sagt kul en plass i hodet. heter noe familiär (trumor?) eller noe sånt. kom på å tenke på dette idag, er dette arvelig,er redd for å spörre legen,da dette ser skummelt ut når en tenker på arvelighet. må jeg oppsöke lege snarest? håper på raskest mulig svar. på forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/108960-svulst-p%C3%A5-hjernen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Min stesønn hadde for noen år siden (han var vel ca.12-13år), en kul bak øret, som vi ble ganske engstelige for.

Vi oppsøkte lege, for den satt som du beskrev, på benet.

Dette viste seg å være ingenting farligere enn en kvise. Legen stakk hull på den og fikk ut verken.

Håper det er noe ufarlig hos din datter også, men du burde nok oppsøke lege slik at du får avkreftet andre ting i alle fall.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...