Gå til innhold

Høyt SF-mål


Gjest Soli

Anbefalte innlegg

Ved første svangerskap hadde jeg høyt SF-mål. Det ble tatt ekstra UL, uten at man fant noe unormalt stort foster eller mye fostervann.

Nå er jeg gravid igjen, og SF-målet er igjen høyt.

Hva er grunnen til dette? Er nå ca 22-23 uker på vei, og ser ut som om jeg skal føde hvert øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Alla vi kvinnor bär graviditeten olika. En del får en liten mage medans andra blir som dig, jätte stora. Du vet från förra graviditeten att detta ändå var normalt trots ultraljudsundersökning. Njut av att du ser ut som du gjör, det är andra som är bekymrade för att de är så små och att det inte syns att de är gravida. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...