Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen!!

Og så er det helg igjen og jeg kan skrive 20 uker på vei! Tenk, halvparten av svangerskapet er unnagjort - dette går fort!

Nå har de små boblebevegelsene i magen forandret seg! Fra å være bobler langt nede på den ene siden, er det nå små små spark litt under navlen - stort sett midt på magen. Jeg kan også kjenne det på forskjellige tider av døgnet. Før var det bare om kvelden etter at jeg hadde lagt meg.

Og jeg vokser! fikk spørsmål i dag om jeg er helt sikker på at det bare er en! Har jo vært på to UL så det er jeg!

Ellers er formen fortsatt på topp! Jeg har det bra - føler meg helt vanlig i form. Får også høre at jeg ser godt ut - det er jo hyggelig!

Og du da, hvordan står det til med de to små guttene dine?

Ha en strålende helg! Kos deg!!

Beste hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109028-legve/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...