Gå til innhold

Tør jeg få et barn til?

Anbefalte innlegg

noen-og-tredve

Da min datter ble født for seks år siden, fikk jeg en voldsom depresjon. Fortrengte overgrep fra da jeg var barn kom til overflaten. Jeg går til psykolog og det fungerer bra, men jeg har et stykke igjen. Hverdagen kan være tøff. Skal vi få flere barn må det bli snart, men jeg er så usikker! Å ha baby og være så dårlig var fælt! Men jeg vil gjerne at jenta vår skal få søsken, og mannen min vil så veldig oppleve å bli far igjen. Ønsker så gjerne at det skal gå bra neste gang, men er redd...

Noen med lignende erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109066-t%C3%B8r-jeg-f%C3%A5-et-barn-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg har ikke erfaring selv, men ei veldig god venninne av meg var alvorlig deprimert da barn nummer tre var baby. Hun var skikkelig langt nede.

Hun ble gravid igjen (ikke planlagt) da nummer tre var nesten 3 år - og grudde seg en stund til å få et nytt barn. Litt uti svangerskapet klarte hun heldigvis å glede seg. Denne gangen gikk det helt ennerledes. Hun har storkost seg med denne gutten, og vil nå tenke tilbake på baby-tiden med glede, i stedet for med angst og skam...

Håper det går fint for deg og!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...