Gå til innhold

hormonspiral


Gjest rrtt

Anbefalte innlegg

For ca 3 uker siden fikk jeg foretatt en abort. Jeg hadde med hormonspiral som skulle settes inn under inngrepet. Det jeg nå bekymrer meg for er om kan de ha glemt å sette den inn? Jeg verken ser eller kjenner noe til de to trådene. Kan det skje at de glemmer det?? Har ikke noe lyst til å gå til gynekologen for å sjekke det heller. Er så bekymra for at jeg skal bli gravid igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jente 31

Hvorfor ikke ta kontakt med stedet hvor de skulle sette inn spiralen og fortelle dem om din bekymring. Jeg har hatt hormonspiralen inn i 4 år og har aldri kjent trådene når jeg har prøvd å kjent etter. Min fungerer utmerket jeg har heller ikke menstrusjon lenger. Men det er ikke noe godt å gå og bekymre seg så gjør noe med det.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Man kan selvsagt ikke 100% utelukke at man kan ha glemt å legge den opp, men uansett synes jeg du bør få det sjekket spiralen på sykehuset hvor de utførte aborten, det kan gjøres med ultralyd. Du behøver sannsynligvis ikke henvisning, ring og forklar situasjonen for dem. Sannsynligvis har tråden bare trukket seg opp i livmorhalsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...