Gå til innhold

livet gjør vondt


threzi

Anbefalte innlegg

jeg har det vondt inni meg og jeg bare griner og griner. jeg grier ikke å stoppe en gang. alt er bare svart. jeg gruer meg til å sove....

men jeg kan ikke legge meg ned å dø heller, så jeg må takle smerten....

hyyylll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går det litt bedre med deg idag threzi?

Klem fra

har ikke sovet i natt. nå har jeg migrene.føles ut som hodet sprenges i tusen biter snart. ingenting hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

har ikke sovet i natt. nå har jeg migrene.føles ut som hodet sprenges i tusen biter snart. ingenting hjelper.

Stakkars deg. Migrene kan jeg alt om. Har du piller du kan ta for det? Iallefall så det letter litt. Kanskje du kan hvile, det er liksom så lite å si i en sånn situasjon. Annet enn at forhåpentligvis blir det lettere om du bare klarer å holde ut litt til.

*strekker ut en hånd*

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg. Migrene kan jeg alt om. Har du piller du kan ta for det? Iallefall så det letter litt. Kanskje du kan hvile, det er liksom så lite å si i en sånn situasjon. Annet enn at forhåpentligvis blir det lettere om du bare klarer å holde ut litt til.

*strekker ut en hånd*

Klem fra

Kjære threzi!

Jeg vet hvordan du har det og du har min dypeste medfølelse..jeg har nemlig vært der. Men du lider av depresjon som du må få profesjonell hjelp til. Jeg foreslår at du kontakter primærlegen så han får henvist deg videre til psykiater- det er ikke holdbart å ha det slik som du har det nå. Og det er MYE hjelp og få du må bare strekke ut hånda- da har du gjort det første skrittet mot et nytt og bedre liv. Det vil bli motgang og medgang- det vil gå opp og ned. Etterhvert lærer du deg å håndtere dette på en bedre måte. Mitt råd: bestill hastetime hos din primærlege og legg alle kortene på bordet- ingenting er flaut. DU HAR ALT Å VINNE!!!

Jeg er her hvis du trenger mer hjelp eller råd eller hva som helst...

Hilsen ei som har troen på DEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Psychie

Er vel lite man kan si for å trøste, for er du som jeg var, er du ganske utrøstelig... Det eneste jeg kan si er at nå er jeg glad for at jeg lever. Det var jeg ikke før, men sånt kan altså gå over. Du sier at man ikke kan legge seg ned og dø, og det er en god innstilling. Jeg mener imidlertid at det er lov å legge seg ned, ikke for å dø, men for å vise omverdenen at man ikke orker mer og at man faktisk trenger litt hjelp. Et sammenbrudd er bedre enn et selvmordsforsøk, så prøv å vise dem rundt deg at du ikke takler alt alene. Om ikke annet så er du uansett ikke alene, fattig trøst men... Lykke til, husk at mange er glad i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære threzi!

Jeg vet hvordan du har det og du har min dypeste medfølelse..jeg har nemlig vært der. Men du lider av depresjon som du må få profesjonell hjelp til. Jeg foreslår at du kontakter primærlegen så han får henvist deg videre til psykiater- det er ikke holdbart å ha det slik som du har det nå. Og det er MYE hjelp og få du må bare strekke ut hånda- da har du gjort det første skrittet mot et nytt og bedre liv. Det vil bli motgang og medgang- det vil gå opp og ned. Etterhvert lærer du deg å håndtere dette på en bedre måte. Mitt råd: bestill hastetime hos din primærlege og legg alle kortene på bordet- ingenting er flaut. DU HAR ALT Å VINNE!!!

Jeg er her hvis du trenger mer hjelp eller råd eller hva som helst...

Hilsen ei som har troen på DEG!!

jeg er innlagt, så jeg får hjelp 24 time i døgnet. men det er ikke lett å prate, har alltid hatt vanskeligheter med det. jeg skriver veldig mye da!

hilsen ei trøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er innlagt, så jeg får hjelp 24 time i døgnet. men det er ikke lett å prate, har alltid hatt vanskeligheter med det. jeg skriver veldig mye da!

hilsen ei trøtt

Hei thresi!! Føler du at du får den hjelpen du trenger da- du er nok i gode hender. Du må bare skrive til meg...om alt du vil prate om. Håper du blir bedre snart så du kan få en smak av en nydelig fremtid- forutsetningene er der!!

Gi deg tid..selv om jeg har veldig dårlig tid selv(ler). Ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...