Retz Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Og Hushovd er i støtet! Simoni blir også med. :glede seg: Hvor er harryberta vår blitt av, forresten? 0 Siter
punkyB Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Skal bli spennende å se hvordan det går. Nå er jo kanskje han Arvesen på vei over til et storlag også - så kanskje neste år blir det flere nordmenn. Berta er vel emigrert enda tror jeg. Tenk det - svikte oss sånn !!??? 0 Siter
Retz Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 Skal bli spennende å se hvordan det går. Nå er jo kanskje han Arvesen på vei over til et storlag også - så kanskje neste år blir det flere nordmenn. Berta er vel emigrert enda tror jeg. Tenk det - svikte oss sånn !!??? Dæver'n, varer den emigrasjonen ennå?! Jeg skulle også emigrere litt i helga. Høvdingen skal feste i helga, så jeg og snuppa fylte bilen med digg og gotteri og kjørte avgårde på hytta. Da vi kom fram ble vi nærmest overfalt av en vettskremt og kontaktsøkende wulfihest, - den ville _inn_ i bilen! - og vi oppdaga ganske raskt hvorfor: Hestebeistet hadde sparka inn hele stuevinduet! En sånn typisk 60-talls panoramasak på 3-4 kv.m. Da kjørte vi hjem igjen. Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. :tilt: 0 Siter
punkyB Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Dæver'n, varer den emigrasjonen ennå?! Jeg skulle også emigrere litt i helga. Høvdingen skal feste i helga, så jeg og snuppa fylte bilen med digg og gotteri og kjørte avgårde på hytta. Da vi kom fram ble vi nærmest overfalt av en vettskremt og kontaktsøkende wulfihest, - den ville _inn_ i bilen! - og vi oppdaga ganske raskt hvorfor: Hestebeistet hadde sparka inn hele stuevinduet! En sånn typisk 60-talls panoramasak på 3-4 kv.m. Da kjørte vi hjem igjen. Og alle var enige om at det hadde vært en fin tur. :tilt: Viktigste var jo at dere fikk med dere smågodtet - samme faen hvor en inntar det. Ja mener hun er der enda - men er ikke sikker. Regner vel med at vi merker det her nr hun er tilbake :-) Bare nyter du ferie eller? 0 Siter
Retz Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 Viktigste var jo at dere fikk med dere smågodtet - samme faen hvor en inntar det. Ja mener hun er der enda - men er ikke sikker. Regner vel med at vi merker det her nr hun er tilbake :-) Bare nyter du ferie eller? Nyter ferien, ja. Neste helg reiser vi på hytta og blir der fram til starten på TdF 5 juli. Tar fonen med så du kan godt sende over et mobilnr! [email protected] 0 Siter
Amiga Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Herregud så glad jeg er for å slippe å høre/se på TdF i år! :-) 0 Siter
Retz Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 Herregud så glad jeg er for å slippe å høre/se på TdF i år! :-) Hva er dette for blasfemiske ytringer?! :sjokkert: WEBBIIISSSSS! Slette! 0 Siter
Amiga Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Hva er dette for blasfemiske ytringer?! :sjokkert: WEBBIIISSSSS! Slette! *glis* trodde du var på hytta. 0 Siter
Retz Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 *glis* trodde du var på hytta. Ikke ripp opp i de hyttegreiene da! Jeg vil ikke snakke om akkurat det. :gal: 0 Siter
Amiga Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Ikke ripp opp i de hyttegreiene da! Jeg vil ikke snakke om akkurat det. :gal: Fant det ut nå. *LOL* 0 Siter
Retz Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 Fant det ut nå. *LOL* Lolle meg her og lolle meg der. :sur: 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Hva er dette for blasfemiske ytringer?! :sjokkert: WEBBIIISSSSS! Slette! Selvfølgelig! 0 Siter
Retz Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 Selvfølgelig! Tack, snälla du! Hemskt mycke tack! Og mens jeg har deg her; Utestenging av det frekke, halvkanariske spetakkelet? Ja? :smile pent: 0 Siter
Amiga Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Selvfølgelig! Ikke hør på det der halvgale sportsmennesket. ;-) 0 Siter
Amiga Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Tack, snälla du! Hemskt mycke tack! Og mens jeg har deg her; Utestenging av det frekke, halvkanariske spetakkelet? Ja? :smile pent: 0 Siter
Retz Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 Jaha. Det så da..*host*...spennende ut. :flire: 0 Siter
Retz Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 Ikke hør på det der halvgale sportsmennesket. ;-) Ghulp. Jeg syntes det sto halvgamle. Halvgale er selvsagt helt greit. 0 Siter
Zirine Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 sånn tenker jeg http://www.home.no/migis/dildobang.gif 0 Siter
Retz Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Skrevet 14. juni 2003 sånn tenker jeg http://www.home.no/migis/dildobang.gif ROLF! 0 Siter
kie Skrevet 14. juni 2003 Skrevet 14. juni 2003 Lolle meg her og lolle meg der. :sur: :leroglerogler: 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.