Gå til innhold

Gamle folk i minibank kø...

Anbefalte innlegg

Fy, søren så frustrerende og irriterende....enten husker de ikke koden...de har fire kort de skal tømme i ulike omganger...eller de bommer på kodene...

Uansett så må man regne med ekstra tid hvis en står bak eldre folk i minibank kø...

Jævli kjedelig når man har tre unger som hyler i bilen ved siden av og sola steiker....

Fysj...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109210-gamle-folk-i-minibank-k%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sigga

19

• nanna

6

• Kizza1365380506

5

• fresja

3

Mest aktive i denne tråden

Enig. Men verre er det når de er i butikk. For det første venter de til ekspeditøren har sagt prisen før de i det hele tatt begynner å tenke på å lete frem lommeboka.... og hver eneste gang skal de se om de har det i smått.

Ja....de skjelver på henda og ser ikke forskjell på ei krone og ti...Og på toppen av alt, mister de den lille pungen i gulvet så alle må ned på kne og hjelpe dem fordet demmes egne er for stive til å bøye....og det er trangt mellom kassene...

nei, styr unna køer med eldre i...ta heller en ekstra runde i rundkjøringa før du svinger inn til minibanken...Det skal jeg begynne med...

Annonse

Pappa Bjørn

Det gjør meg ingenting de få gangene jeg står bak en gammel dame som IKKE har tømt hele flasken med 4711 i trynet på en gang.

Glem passiv røyking, miljøgifter og ozonlag som har psoriasis. Den største faren er parfymerte gamle kjerringer som eer innstilt på å ta livet av alle som ikke har mistet luktesansen enda.

Gjest Barn, nei takk

Ja....de skjelver på henda og ser ikke forskjell på ei krone og ti...Og på toppen av alt, mister de den lille pungen i gulvet så alle må ned på kne og hjelpe dem fordet demmes egne er for stive til å bøye....og det er trangt mellom kassene...

nei, styr unna køer med eldre i...ta heller en ekstra runde i rundkjøringa før du svinger inn til minibanken...Det skal jeg begynne med...

Fins det noe mer irriterende? Raser rundt i butikken mens de vekselvis bæljer over alt de ikke kan få, og prøvesmaker på alt fra en meter og ned i hylla. Jo, den ene tingen som er verre, er foreldrene til krapylene. De som har blitt totalt immune mot både barneskrik og ramponerende unger. Nei, gjør butikken til barnefri sone NÅ. Og la de eldre få handle i fred :-)

Annonse

Fins det noe mer irriterende? Raser rundt i butikken mens de vekselvis bæljer over alt de ikke kan få, og prøvesmaker på alt fra en meter og ned i hylla. Jo, den ene tingen som er verre, er foreldrene til krapylene. De som har blitt totalt immune mot både barneskrik og ramponerende unger. Nei, gjør butikken til barnefri sone NÅ. Og la de eldre få handle i fred :-)

Helt enig...barn har lite på kjøpesenter å gjøre....og de eldre må gjerne få handle i fred...jeg får bare ta meg en ekstra runde i butikken...til eierens glede...

Det gjør meg ingenting de få gangene jeg står bak en gammel dame som IKKE har tømt hele flasken med 4711 i trynet på en gang.

Glem passiv røyking, miljøgifter og ozonlag som har psoriasis. Den største faren er parfymerte gamle kjerringer som eer innstilt på å ta livet av alle som ikke har mistet luktesansen enda.

Jeg hører til dem som ike tåler alle lukter. Jeg har ikke merket noen fæle lukter fra de eldre, den kommer fra yngre mennesker.

De verste er forøvrig mannfolkene som kommer på jobb-besøk fra Langtvekkistan. Det har stinket en blanding av parpyme, etterbarberingsvann og mintsigarer i korridorene på jobb. I vår var det også kvinner med i delegasjonen, så jeg vet ikke hvlket kjønn som stinket mest.

Gjest Kurt Kubein

Det verste jeg vet er mannfolk som har ventet på bussen i 10 minutter og ikke finner frem lommeboken før de kommer frem til bussjåføren.

Fyttikattainnegranskauenidioter.

Her det kun kvinnene som gjør sånn. Betale med femhundrelapper, vil de også.

Kizza1365380506

Her det kun kvinnene som gjør sånn. Betale med femhundrelapper, vil de også.

Der står du vet du og blir klissvåt i regnet mens disse forb.... mannfolka ikke kan få fingen ut grrrrr....

Eller disse halvgamle kjerringene som ikke tror bussen har nok seter til alle og trenger seg frem.

Eller skoleklasser som bråker og springer frem og tilbake i bussen.

Eller ungdommer som kommer hjem fra byen og spyr i setene.

MÅ kjøpe meg bil, ....

Gjest Kurt Kubein

Der står du vet du og blir klissvåt i regnet mens disse forb.... mannfolka ikke kan få fingen ut grrrrr....

Eller disse halvgamle kjerringene som ikke tror bussen har nok seter til alle og trenger seg frem.

Eller skoleklasser som bråker og springer frem og tilbake i bussen.

Eller ungdommer som kommer hjem fra byen og spyr i setene.

MÅ kjøpe meg bil, ....

Err... Jeg skal aldri bli bussjåfør.

Gjest Stjernemor

Jeg irriterer meg kke så alvorlig og seriøst over dem....og jeg mener de har en plass i samfunne t de også...men det er bare sååå typisk at de står der når en selv har det travelt...

Til alle tider er det slik at unge er raskere og travlere enn de eldre.

Det blir din tur en gang også. Da tenker jeg du skammer deg jeg... Når du tenker tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...