Gå til innhold

Ny betalingsmodell på Doktoronline fra 10. april

Anbefalte innlegg

Everybody
Skrevet

Fikk nettopp med meg en oppdatering fra admin om at det blir innført en betalingsmodell på Doktoronline fra 10. april. Fra den datoen vil det koste 49 kr i måneden for å få tilgang til forumet, både for å lese og poste innlegg. Dette gjelder hele siden, ikke bare enkelte underforum. Begrunnelsen som ble gitt var blant annet økte driftskostnader, behov for mer stabil finansiering og et ønske om å redusere spam og useriøse innlegg. Eksisterende brukere får visst tilgang ut april før det trer fullt i kraft. Må si jeg ble litt overrasket… dette vil jo endre forumet ganske mye.

Hva tenker dere, kommer dere til å fortsette å bruke det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Everybody skrev (2 minutter siden):

Fikk nettopp med meg en oppdatering fra admin om at det blir innført en betalingsmodell på Doktoronline fra 10. april. Fra den datoen vil det koste 49 kr i måneden for å få tilgang til forumet, både for å lese og poste innlegg. Dette gjelder hele siden, ikke bare enkelte underforum. Begrunnelsen som ble gitt var blant annet økte driftskostnader, behov for mer stabil finansiering og et ønske om å redusere spam og useriøse innlegg. Eksisterende brukere får visst tilgang ut april før det trer fullt i kraft. Må si jeg ble litt overrasket… dette vil jo endre forumet ganske mye.

Hva tenker dere, kommer dere til å fortsette å bruke det?

1. April spøk🤣

Everybody
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden):

1. April spøk🤣

Nei det er sant.

Skrevet
Everybody skrev (Akkurat nå):

Nei det er sant.

Du tuller nå🤭dette er en April spøk. 

Everybody
Skrevet

Hmm hvorfor svarer dere ikke? Ingen som bryr seg om at det snart skal koste 49 kroner i måneden?

Skrevet
Everybody skrev (4 minutter siden):

Hmm hvorfor svarer dere ikke? Ingen som bryr seg om at det snart skal koste 49 kroner i måneden?

Jeg tror på dette nye kanskje i morgen ikke i dag. 49 kr i måneden var nå mye ta seg betalt for her. 

Lillemus
Skrevet
Everybody skrev (12 minutter siden):

Fordi vi har sett på kalenderen i dag. 😉

AnonymBruker
Skrevet

lov å prøve

Anonymkode: 8d4b3...c46

Everybody
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

lov å prøve

Du er positiv til at forumet prøver en betalingsmodell?

AnonymBruker
Skrevet
Everybody skrev (27 minutter siden):

Postiv til at du prøver deg på en første april morrohet

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 timer siden):

Jeg tror på dette nye kanskje i morgen ikke i dag. 49 kr i måneden var nå mye ta seg betalt for her. 

Huff a meg hadde blitt 588 kr på 1 år🤣 

UtakknemligDiva
Skrevet

finn på noe jeg kan tro på

Lillemus
Skrevet
Everybody skrev (2 timer siden):

Om jeg ikke husker helt feil så er ikke dette første året du prøver deg på denne aprilspøken? 😆

Everybody
Skrevet
Lillemus skrev (55 minutter siden):

Om jeg ikke husker helt feil så er ikke dette første året du prøver deg på denne aprilspøken? 😆

Ja jeg har hatt aprilspøker de forrige årene men jeg har ikke noen nå.

Skrevet
Everybody skrev (1 minutt siden):

Ja jeg har hatt aprilspøker de forrige årene men jeg har ikke noen nå.

Hvor har du dette fra? ingen andre her vet noe om dette nye? du tuller og tøyser. 

Worrisome_plenty
Skrevet

I dag ble jeg beglodd på butikken bare fordi jeg gikk i minikjole, og det var ikke den rette typen going heller. Hadde en frekk liten topp også, magen hang over skjørtet da. Kanskje jeg burde trimmet skjegget først?

slabbedask
Skrevet

Jeg husker godt denne:

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (23 timer siden):

1. April spøk🤣

2. April i dag fremdeles nye regler? 

Everybody
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 timer siden):

2. April i dag fremdeles nye regler? 

Det er fra 10 april.

Skrevet
Everybody skrev (1 time siden):

Det er fra 10 april.

Ok. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...