Anki Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Takk for besøket (eller kanskje jeg heller skal si takk for at dere dro? ), det var kjempekos å se dere igjen Nå må det ikke bli så lenge igjen til dere kommer tilbake da. Hvordan skal vi få skaffet oss mat om dere ikke er her liksom..? Ble tomt her etter at dere dro, gitt. Ingen som plaga meg mens jeg lå og sov i soveposen på gulvet, ingen drittunger som gikk og maste om "skjenner jeg deg?" og ingen til å ha sex med, hæ?!? yeah yeah, det var nå godt så lenge det varte. Like godt for deg som for meg, Never? *flirer og flørte-flørter* Anyway, klarte dere å oppføre dere bra på veien hjem? Dere satt stille og rolig på buss og tog..? Husket å ta de grønne tabbisene jeg sendte med..? Har ennå ikke hørt om noen rabiate folk på toget i går så - det gikk vel greit, vil jeg tro Men atte - når kommer bekymringsmeldingen da? Sitter her og venter og venter og venter jeg da ... *Masse masse klemmer* Vi ses igjen når kjøleskapet er tomt for mat 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/109316-misty-og-never/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.