Gå til innhold

en liten oppdatering


Camilla

Anbefalte innlegg

stikker innom med veeldig sjeldne mellomrom for å se etter kjente nick og med en liten oppdatering...

nå har jeg vært utskrevet siden februar etter å ha vært innlagt i mer eller mindre 10-11 mnd. har egen leilighet (selv om jeg til høsten skal flytte tre timer unna her jeg bor nå). sluttet hos psykolog og rusmiddelteamet, mot råd. jobber ikke. ingen skole. klart det går bedre med meg, selv om jeg skulle kanskje ønske livet var noe mer enn hva det er nå.

sliter med spising, tildels dårlige søvnvaner, litt angst, litt melankoli, men allikevel er jeg bedre enn jeg har vært. det gjør imidlertidig ting litt vanskelig å takle. kan dere skjønne det, lære å ha det bra, lære å ta i mot ros, rett og slett lære å leve har jeg gjort. for det er mye lettere å være syk, grave seg ned i en dyp grav av selvmedlidenhet, enn å ha det bra.

jeg har dager med alt for mange timer i. jeg har vonde tanker, vonde minner. men jeg har et sted, en institusjon å ringe til om noe er galt. noen som hører på meg, selv om det jeg sier ikke gir noen mening.

jeg skal på sommerferie i morgen, en liten storbyferie :) det blir deilig å komme seg bort litt. sløse bort penger, og fylle opp klesskapet.

jeg stikker innom en annen dag, så får dere ta vare på dere selv så lenge.

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Gjest Rodent

Lenge siden vi har sett deg eller hørt fra deg, hyggelig å få litt updates her. Har du kuttet ut ettervernet også? Er en stund siden :) håper det går bra.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden vi har sett deg eller hørt fra deg, hyggelig å få litt updates her. Har du kuttet ut ettervernet også? Er en stund siden :) håper det går bra.......

joda, det går mye bedre med meg. kanskje ikke mye, men bedre i hvertfall. har egentlig ettervern og har fulgt det opp helt til sommeren begynte. har ikke vært der de siste 4 gangene jeg skulle vært der. bare vært for sliten til å orke å dra. litt slitsomt å være der når man nesten ikke kjenner noen der lenger..

men til høsten skal jeg ta opp ettervern igjen. tror jeg kan trenge det, fordi det er jo et bra tilbud..

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...