Gå til innhold

Tung og tungt


Gjest ekkel

Anbefalte innlegg

Gjest ekkel

Føler meg så tung om dagen, både kroppslig og mentalt. Går på Seroxat 60 mg. men syntes at virkningen kanskje ikke er så effektiv lenger. Spiser en del paracet og Sobril ved siden av, for da blir jeg passe slapp og likegyldig. Vet det ikke er bra, men føler det er måten og komme gjennom dagen på.

Si ikke jeg skal begynne og trene eller noe sånt for det orker jeg ikke, men har du andre gode forslag så tar jeg imot. Føler meg alene og tiltaksløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig vil du føle deg tung og slapp når du feilbruker medikamenter og evt. alkohol på den måten. Hvorfor vil du fortsette med dette når du samtidig er frustrert over å føle deg så tung?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...