Gå til innhold

Anbefalte innlegg

sitter å leser noen innlegg nå. er litt rart for jeg blir ikke trist. ikke sånn som jeg "burde" være..

Tenkte jeg skulle si noen ord om hva jeg har gått gjennom.skjelver på hendene nå.

da jeg var 14 år ble jeg voldtatt 2 ganger av mine "beste" kamerater..skjønte det ikke selv hva det var. moren min fant det ut 1 år senere ved at hun leste et brav. det var vondt. jeg levde med dette inni meg 1 1/2 år helt til jeg kollapset utenfor fritisklubben der jeg bodde. da ble det bestemt at jeg skulle til psykolog. gikk til timer i 1/2 år, men da snakket jeg bare om skilsmissa til mamma og pappa og det at 3 av besteforeldrene mine hadde dødd på 1 år.

trodde jeg klarte meg bra jeg...men dagene var fæle, selvmordstanker, mørke dikt etc..jeg var jo bare ei lita tulle.med hel crazy tanker som ikke hører hjemme noe sted..

ble glad da jeg fant denne siden..men kom meg ikke inn. prøvde å logge meg på i 2 uker før jeg klarte det, gråt for at jeg ikke fikk logget meg på..

forrige helg jobbet jeg og sov over, det var bare det at jeg ikke sov. det kom en mann opp i senga mi og prøvde kle av meg kysse meg og ta på meg. jeg bare frøs, turde ikke be han gå. lata som jeg sov og dytta han vekk, men det hjalp ikke før han hadde prøvd 1 times tid, da gikk han.klarte ingen ting. frøs helt fast. ville spy. klarte ikke ta på meg seøv de neste dagene. men jeg sa det til mamma og kjæresten min, det var vanskelig.. nå føler jeg meg så veldig bra som om det var det jeg trengte for å føle avsky for det som skjedde da jeg var 14. nå er jeg sinna på de og ikke meg selv. for første gang. trist også, men mest sinna. en god følelse..

dette ble mye..

takk for at dere er til, føler meg mye tryggere nå!!!

tusen klemmer til dere alle sammen.*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109376-burde-f%C3%B8le-mer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...