Gå til innhold

hva gjør eg nå????


beib

Anbefalte innlegg

jeg får ikke tak i de som skal hjelpe meg..psykologen er på ferie,psyk sykepleier svarer ikke på tlf...legesenteret er stengt...og jeg har sånn angst at jeg makter bare ikke sitte på noe legevakt..jeg begynner og miste grepet på livet mitt nå..har overhodet ikke kontroll.har ikke noen piller og ta som hjelper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ekkel

Legg deg ned, og pust rolig. Kanskje du sovner litt, og vil føle deg bedre etterpå.

Drikk noe varmt, og kryp under teppet.

Høres enkelt ut, men jeg vet hva du føler, selv har jeg tatt noen tabletter.

Prøv, prøv eller ring mental helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

pust laaaaaangsomt inn og ut..sett på tv'n og tyll deg inn i et pledd. Grin..

Ta en dusj..smør deg inn med krem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg deg ned, og pust rolig. Kanskje du sovner litt, og vil føle deg bedre etterpå.

Drikk noe varmt, og kryp under teppet.

Høres enkelt ut, men jeg vet hva du føler, selv har jeg tatt noen tabletter.

Prøv, prøv eller ring mental helse.

ska i fam besøk..foreldrene mine har bryllupsdag i dag....jeg takler det ikke.......jeg vet ikke hva eg ska gjøre...panikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ekkel

ska i fam besøk..foreldrene mine har bryllupsdag i dag....jeg takler det ikke.......jeg vet ikke hva eg ska gjøre...panikk...

Ring og si du dessverre ikke orker og komme idag. Tenk på deg selv, de kan du glede en annen dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring og si du dessverre ikke orker og komme idag. Tenk på deg selv, de kan du glede en annen dag.

problemet er at foreldrenen mine er naboen min og hele fam kommer til og være der og ungene hos meg for og se på kattungene og spille det jævla playstationet!!!!!!!!!!!!!!!! jeg greier ikke mere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ekkel

problemet er at foreldrenen mine er naboen min og hele fam kommer til og være der og ungene hos meg for og se på kattungene og spille det jævla playstationet!!!!!!!!!!!!!!!! jeg greier ikke mere...

Har du en god venninne du kan ringe til og komme til for en stund. Du trenger noen du kan snakke med og kanskje få gråte litt. Et sted du kan få litt fred.

Kom deg vekk, når du ikke orker, tenkt på deg selv, vær egoist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en god venninne du kan ringe til og komme til for en stund. Du trenger noen du kan snakke med og kanskje få gråte litt. Et sted du kan få litt fred.

Kom deg vekk, når du ikke orker, tenkt på deg selv, vær egoist.

nei har ingen..har isolert meg...og han eg har er innlagt på psyk og har nok med sitt...regner jeg med..jeg har faen ingen venner..uff nå kom eg til og tenke på det også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samme sko

nei har ingen..har isolert meg...og han eg har er innlagt på psyk og har nok med sitt...regner jeg med..jeg har faen ingen venner..uff nå kom eg til og tenke på det også...

Kjære deg!!

Du må jo få tak i en lege kan du skjønne- få noen medisiner og samtidig få snakket litt.

Du har privat lege på aker brygge Walk in clinic- drop in ingen ventetid..stenger kl 20.00 tror jeg.koster 5oo kr. Men de er flinke og gir deg medisiner som hjelper iallefall. De tar seg tid til å lytte.Prøv da vel...

Lykke til- dette skal du klare

vårklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg!!

Du må jo få tak i en lege kan du skjønne- få noen medisiner og samtidig få snakket litt.

Du har privat lege på aker brygge Walk in clinic- drop in ingen ventetid..stenger kl 20.00 tror jeg.koster 5oo kr. Men de er flinke og gir deg medisiner som hjelper iallefall. De tar seg tid til å lytte.Prøv da vel...

Lykke til- dette skal du klare

vårklem

greier ikke ta noen besluttninger...sitter her og bare har masse kaos i hodet..har ringt hjem til hun psyk sykepleieren,men hun var ikke hjemme...greier ikke bestemme meg om eg ska ringe en gang til nå som det er gått over 1 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samme sko

greier ikke ta noen besluttninger...sitter her og bare har masse kaos i hodet..har ringt hjem til hun psyk sykepleieren,men hun var ikke hjemme...greier ikke bestemme meg om eg ska ringe en gang til nå som det er gått over 1 time.

Bergen ja...skjønner ikke hva jeg tenkte på. Går nesten altid ut ifra oslo jeg.

Men de har vel privatleger der oxo?

Det er bare en ting å gjøre som er konstruktiv..legehjelp.

Du må også prøve så godt du kan og ikke hyperventilere...har du rask puls og eller puster for "mye".

pust inn og ut i en pose!Gjerne 10 min..jo lengre jo bedre!!

LYKKE TIL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bergen ja...skjønner ikke hva jeg tenkte på. Går nesten altid ut ifra oslo jeg.

Men de har vel privatleger der oxo?

Det er bare en ting å gjøre som er konstruktiv..legehjelp.

Du må også prøve så godt du kan og ikke hyperventilere...har du rask puls og eller puster for "mye".

pust inn og ut i en pose!Gjerne 10 min..jo lengre jo bedre!!

LYKKE TIL!!

var hos lege ..fått medisiner...sitter og venter på at de ska virke...ska innlegges i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...