Gå til innhold

nhd:komme inn på avd etter den er stengt?


beib

Anbefalte innlegg

jeg er blitt lovet akutt hjelp på det stedet jeg pleier og bli innlagt,men vanligvis må man være der før kl 15....men ka gjør eg nå som det er akutt og kl er over 15?er de pliktig til og ta i mot meg siden de sa at de sku ta i mot meg som akutt hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er akutt så må de nok ta deg inn uansett når på døgnet det er. Har du en skriftlig avtale på dette så kan du se etter.

Eventuelt ta en telefon til avdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er akutt så må de nok ta deg inn uansett når på døgnet det er. Har du en skriftlig avtale på dette så kan du se etter.

Eventuelt ta en telefon til avdelingen.

har snakket med de nå og de snakker med vakthavende lege og skal ringe meg tilbake...har ikke det skriftlig, ,men det ble sagt i ett møte hvor det sikkert foreligger møtrreferat av...det var psyksykepleieren min som ba meg ringe avd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med de nå og de snakker med vakthavende lege og skal ringe meg tilbake...har ikke det skriftlig, ,men det ble sagt i ett møte hvor det sikkert foreligger møtrreferat av...det var psyksykepleieren min som ba meg ringe avd..

Da finner du det sikkert ut snart..

Ved akutte problemer kan du eventuelt ringe legevakta og tvangsinnlegges, men har du en avtale om noe annet så er det antagelig greiere for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da finner du det sikkert ut snart..

Ved akutte problemer kan du eventuelt ringe legevakta og tvangsinnlegges, men har du en avtale om noe annet så er det antagelig greiere for deg.

ja eg håper eg får komme inn...orker ikke noe legevakt...trenger ro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ifra når de har ringt da!

Har du pakket?

kom ikke inn i dag,men kan komme inn i morgen.. men eg kan dra på lukket post og bli der til i morgen..så blir eg overført...

jeg vet ikke ka eg ska...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom ikke inn i dag,men kan komme inn i morgen.. men eg kan dra på lukket post og bli der til i morgen..så blir eg overført...

jeg vet ikke ka eg ska...

Det er ikke lenge igjen av denne dagen og på psykehuset er du i hvertfall trygg.

Gjør det som føles tryggest for _deg_, du. Uansett så var det sikkert godt å få det avklart.

Håper du får det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...