Gå til innhold

Så enkelt...............Har du råd???????????


Gjest ekkel

Anbefalte innlegg

Gjest ekkel

Jeg prøver igjen om noen har noen gode råd. Går på Seroxat men syntes ikke de kanskje virker så godt lenger. Har "ruset" meg med Paracet og Sobril i en periode for og komme gjennom dagen. Har ikke hørt ifra hun jeg er i samtale hos på 1 mnd. Var hos fastlegen for 2 uker siden og fikk ny resept på Sobril. Skrev mail til han i dag og fikk jammen enda en resept. Så enkelt........... men ingen bryr seg. Jeg vet nesten ikke hva jeg selv ønsker, orker ikke ta kontakt heller. Vet jeg er inne i en ond sirkel når det gjelder forbruk av medisiner, men hva skal jeg gjøre?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prøv noe annet

Jeg bruker Sobril av og til. Den har en mild, men langvarig effekt på meg.

Skal jeg ha noe som virker hurtigere, men like godt hvis ikke bedre, bruker jeg Rescue Remedy, noen dråper fra Dr. Bach som jeg kjøper på helsekost. Hvis du tar et søk finner du det som er srkevet om det før.

Ellers så har de nerveroende tabletter på helsekosten som jeg også har hjelp av. Nervisan, Valerina Dag / Natt er de jeg bruker, men det finnes mye annet også.

Må vel være verdt å prøve? Synes legen din er veldig slepphendt med vanedannende medisiner.

Jeg bruker bare 15mg Sobril, men legen er nøye på å sjekke hvor lenge jeg har hatt brettet med 25 piller før han gir meg ny resept. Det forrige legen min ville ikke gi meg slike piller i det hele tatt. Det er forskjell på leger tydeligvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ekkel

Jeg bruker Sobril av og til. Den har en mild, men langvarig effekt på meg.

Skal jeg ha noe som virker hurtigere, men like godt hvis ikke bedre, bruker jeg Rescue Remedy, noen dråper fra Dr. Bach som jeg kjøper på helsekost. Hvis du tar et søk finner du det som er srkevet om det før.

Ellers så har de nerveroende tabletter på helsekosten som jeg også har hjelp av. Nervisan, Valerina Dag / Natt er de jeg bruker, men det finnes mye annet også.

Må vel være verdt å prøve? Synes legen din er veldig slepphendt med vanedannende medisiner.

Jeg bruker bare 15mg Sobril, men legen er nøye på å sjekke hvor lenge jeg har hatt brettet med 25 piller før han gir meg ny resept. Det forrige legen min ville ikke gi meg slike piller i det hele tatt. Det er forskjell på leger tydeligvis!

Takk for råd. Jeg har 25 mg Sobril og føler jeg spiser de som sukkertøy. Og når ingen bryr seg, så er det lett og bare fortsette. Har vurdert om jeg skulle bytte fastlege, men det er et ork det også, og et nesten håpløst skritt og ta. Har tidligere vært innlagt for overdose to ganger, og er redd jeg kan gjøre det igjen.

Jeg får prøve noe av det du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å kontakte vedkommende som du går til samtaler med?

Jeg skjønner ikke helt om det er legen din ol. som du mener ikke bryr seg - eller om det er venner og familie du savner engasjement fra. Hvis det er behandlerne du håper skal ta initiativ, så tror jeg du må innse at du må kontakte dem selv dersom noe skal kunne gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...