Triad Skrevet 17. juni 2003 Skrevet 17. juni 2003 Jeg er stolt over å kunne si at jeg sluttet å røyke for en uke og en dag siden i dag! Er veldig fornøyd med meg selv og har ingen planer om å begynne igjen, er 25 og har røkt siden jeg var 13-14... Mao lenge nok (Røkte ca 15 + - om dagen). Jeg har røkt HVER ENESTE DAG siden jeg begynte, tenkte vel et par ganger at jeg skulle "prøve å slutte" men det varte bare noen timer. Dessuten er det ingenting som heter å prøve å slutte. Man slutter, eller så gjør man ikke det! Leste -Endelig ikke røyker av Allen Carr, og selv om ikke jeg ville sluttet bare av den boken (en skal jo også være motivert) Så har den faktisk hjulpet ganske så bra... Dette er ingenting i forhold til hva jeg har gått å psyket meg opp til!!! *Klapp på skuldern til meg * 0 Siter
tigertrollet Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Gratulerer så masse! Du har all grunn til å være stolt av deg selv! :-) Nå bedres helsa di fra dag til dag og du er fri fra gamle laster. Kjempebra:) 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Gratulerer! Vær stolt av deg selv, og gled deg over tilværelsen som røykfri! mvh 0 Siter
sigga Skrevet 10. juli 2003 Skrevet 10. juli 2003 Glad og litt stolt kan du være, men jeg mener man ikke kan kalle seg røykfri før en slutter å telle dager siden siste sigg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.