Gå til innhold

hva er galt med hodet mitt!??


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Hva er galt med meg, når jeg helt uten grunn får anfall der jeg er helt hysterisk,hyler og skriker og gråter, sparker til stoler, skaller hodet i veggen, hyperventilerer, er sint og forbanna og trist sur,grinete, lei på en gang. Hva skjer?? Hva er galt med hodet mitt? De som jobber der jeg er innlagt trodde jeg hadde angstanfall. Men det er jo ikke angst, jeg er jo ikke redd!

Hvorfor er det ingen som vet hva dette er? Jeg vil vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva det er - men tenker at det kanskje ikke er noe rart at du ikke føler at du har angst, for du utagerer jo så kraftig at du slipper å føle... Det er vel ofte samme mekanisme som kan tre i kraft hos en del som kutter seg kraftig - det er såpass mye "action" i dette at alle vanskelige følelser drukner. "Vitsen" med utagering er vel nettopp å handle i stedet for å føle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Jeg vet ikke hva det er - men tenker at det kanskje ikke er noe rart at du ikke føler at du har angst, for du utagerer jo så kraftig at du slipper å føle... Det er vel ofte samme mekanisme som kan tre i kraft hos en del som kutter seg kraftig - det er såpass mye "action" i dette at alle vanskelige følelser drukner. "Vitsen" med utagering er vel nettopp å handle i stedet for å føle?

men hvorfor blir det så vondt helt uten grunn? jeg har da aldri opplevd noe som kvalifiserer til så stor smerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Kjære trrrish, jeg får også anfall som jeg ikke skjønner noe av. Legen min sier også at det er angst. Men jeg forstår ikke hvorfor. Jeg har det jo så godt rundt meg for tiden. Mann, unger, barn, familie og venner - alle støtter meg. Men så lurer jeg om det kan være fordi jeg er redd for å bli dårlig igjen. Eller er jeg utslitt av å ha vært dårlig, er jeg for utålmodig.

Vi kan ikke alltid forstå hva som skjer med oss tydeligvis, men jeg er vant med å ha kontroll over kroppen min. Jeg er vant til å vite hvorfor jeg føler slik jeg føler, hvorfor jeg har vond osv. Nå skjønner jeg ingenting og er helt fortvilet. Hvorfor får jeg disse anfallene, skjønner ikke bæret.

Klem til deg fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...