Gå til innhold

Føflekk som er klippet vekk

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en mellomstor føflekk som "bulte" litt ut på ryggen og var utrolig irriterende(synet av den altså).Den var helt normal brun i farge,og det var ikke noe "rart" med den(tenker på kreft og liknende).Jeg tok og klippet den vekk med en steril saks og blødde endel etterpå.Tok så og rengjorde med sterilt vann og satte på sår-plaster.Vil det bli arr etterpå?Er det fare for infeksjon?Bør legen alikevel se på den?Gjorde det for 2 dager siden og merker ikke noe ubehag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/10953-f%C3%B8flekk-som-er-klippet-vekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Det er alltid en viss infeksjonsfare,og det vil normalt sett bli et lite arr.Hvis det blir infeksjon i såret vil arret ofte bli større. Skulle det tilkomme ubehag,eller puss som tegn på en infeksjon synes jeg legen skal se på det,og det samme gjelder hvis det skulle komme andre forandringer på "operasjonsstedet"..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...