Gå til innhold

Kan noen?? hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Gjest lei av....

Plages med hodet,klarer du tro det,hjelp meg kjere med tanker og slikt,da vil du aldrig av meg bli svikt..

Hjelp,,, trudde ikke jeg skulle bli så plaget av tanker og syn,har mye!sinne i kropp og sjel. slipper ikke inn kjærsten engang.

Er blitt deprimert?ikke vet jeg, er redd. Viste ikke føre i går når jeg leste Det Nye at mange felles trekk er ukontrollerbart sinne..Nå falt noen brikker på plass.

Sover ikke føre alle andre i huset sover,Plages av syn jeg ikke vil se inni hodet..Hvor er det hjelp og få? har prøvd psykologer flere ganger, har fått 2 barn,plages mere nå enn etter første.er veldig redd for dem, fikk en stor nedtur når ammingen var over med første,ble redd for om hun skulle sove borte,da hadde ikke jeg kontroll. dette blir for mye, første gang jeg er inne på denne siden.. Men trenger svar om dere har..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109550-kan-noen-hjelpe-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør iallefall finne noen å snakke om det med... Skulle ønske det fantes fasitsvar..noe som gjorde livet lettere..fordi det er så utrolig vanskelig..Men.. Jeg tror det er verdt kampen.. har forsåvidt heller aldri funnet en psykolog eller psykiater som har hjulpet meg.. men..tror det må finnes én som kan.. For jeg tror det kan ha mye for seg.. klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/109550-kan-noen-hjelpe-meg/#findComment-648924
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...