girlunknown Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 skal til lege i dag, og må nesten helt sikkert ha underlivsundersøkelse. får panikk bare ved å tenke på det. trenger noe som kan gjøre at jeg ikke låser meg og stenger meg ute fra verden. sist jeg måtte ha g.u. var jeg fjern i flere dager. det kan jeg bare IKKE bli nå, for det er viktige hendelser til helgen! 0 Siter
Gjest Felicia24 Skrevet 18. juni 2003 Skrevet 18. juni 2003 Hvordan gikk det hos legen? Tenker på deg!!! *klem* 0 Siter
martine1365379969 Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 hei vennen!! håper virkelig det går bra! oxo gler eg meg mykje til helga:) eg kjem på sundagen på morgonen, og reiser igjen på kvelden. Blir kjempekjekt! Hang in there! me kan prates sammen meir på sundag hvis du vil?? Eg er her for deg!! *stoor klem* 0 Siter
Anniken79 Skrevet 19. juni 2003 Skrevet 19. juni 2003 Hei! Er nok litt sen med å svare, men et lite tips til neste gang.....Noe som hjalp meg litt var å gå med et litt vidt kjørt. Det trengte jeg ikke å ta av, og da følte jeg meg ikke så veldig naken. Fikk rådet av hun jeg snakker med på smi. Håper det gikk greit med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.