Gå til innhold

Masturberer på "feil" måte - tvangshandling?


Gjest Masturbera

Anbefalte innlegg

Gjest Masturbera

Jeg er en jente på 24 år som masturberer ganske ofte. Kanskje litt for ofte. 3-4 ganger daglig. Jeg bruker nemlig onani som metode for avspenning, dersom jeg feks er stresset eller trenger å lade opp litt energi. Det er gått så langt at jeg nesten ikke kan takle litt stress, uten at jeg føler jeg må onanere. Jeg har også problemer med å få sove uten at jeg har fått utløsning.

Jeg kan nevne at jeg er singel, men at jeg er like avhengig av denne formen for tilfredstillelse (alene,med meg selv) dersom jeg har en partner. Får sjeldent orgasme som er like sterk i sammnen med en mann. Synes penetrering kan være litt ubehagelig. Derfor har det nesten blitt slik at jeg unngår å ha en partner, fordi jeg foretrekker mitt eget selvskap! Tenner heller ikke på kvinner.

Kan dette skyldes psykiske problemer? Er det en form for tvangsnevrose? Er det andre som har det slik?

Forøvrig føler jeg at jeg har det bra og ser ikke på behovet mitt som noe direkte problem. Skammer meg kanskje bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist Bompibjørn

Kjære deg, kos deg. :-)

Menn/gutter som onanerer 3-4 ganger om dagen blir ansett som ganske normale. Hvorfor skal ikke jenter gjøre det?

Det går da opp og ned i perioder. Noen ganger onanerer man flere ganger om dagen, andre ganger en gang i uka.

Tror heller kanskje jeg vil kalle det et hormonelt problem fremfor et psykiatrisk - i den grad det er noe problem. Kanskje det begynner å være det når man skulker jobben eller skolen for å være hjemme og onanere?

Jeg vet ikke hvor grensen går, men det virker som en del jenter nærmest føler seg unormale eller psyke dersom de tar på seg selv, eller ønsker å ta på seg selv. Har vel sikkert noe med en kulturarv som sier at kvinner ikke har noen seksualitet å gjøre.

Gled deg med kroppen din, det er værre med de som ikke klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...