Gå til innhold

sårt underliv


olla

Anbefalte innlegg

har over lang tid vært sår nedentil, spesiellt i og rundt kjønnsleppene, og endetarmen. jeg har ikke spessielt my kløe, men brukte canesten itilfelle sopp, dette hjalp ikke, så da kan det ikke være sopp.jeg må bruke mye vaselin for å dempe på sårheten. det gjør vondt når jeg tørker meg. bruker stort sett bare kjoler for tiden.

jeg er sår og rød i vagina, og har små sprekker ved endetarmsåpningen, dette kommer kanskje av noen små hemmorider jeg har. hva skal jeg gjøre? fortsette og smøre med vaseline? eller finnes det andre ufarlige produkter jeg kan smøre min såre vagina og stump med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har hatt dette i lenger tid bør du kanskje gå til lege. Jeg også har vært plaget med dette, men gir det litt tid. Jeg har nok sopp. Hemmoridesalve kan du jo prøve....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Du opplyser ikke noe om alder, det gjør det litt vanskelig å svare. Uansett synes jeg du skal få en lege til å se på det og ikke forsøke videre med egenbehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...